איך לרגש את האישה שלצדך? Posted in: מתנות אישיות

רעיונות להפתיע את האישה

איך גורמים לאישה שלצדך לחוש אהובה במשך כל ימות השנה?

התשובה לכך מצויה בשלושה עד ארבעה תאריכים גורליים כל שנה.

1) יום הולדתה של בת הזוג

2) יום הנישואין

3) חג האהבה, איש איש באמונתו: טו' באב או ולנטיין'ס דיי, או שניהם.

הסיבה שאנו עשויים להלחץ ברגלים הללו, נובעת מהיותנו מצויים במצב של בחינה. כל שנה אנו נמדדים מחדש, עד כמה אנו אוהבים ומשקיעים. אה ויש גם את המילה הזו שהייתה כבר אמורה להעלם מהז'רגון הזוגי העולמי, ועדיין מוחזקת כבת ערובה בידי נשותינו – רומנטיים.

זה נכון שאם השקענו במיוחד באחד מימי החג הנדונים, אנו למעשה יכולים להיות פחות יצירתיים בשאר, אולם אל לנו לשכוח ולסמלם אפילו במשהו קטן.כשמסתכלים על זה מהפרספקטיבה שניתנת כאן, זה נתפס יותר מאיים, משום שרובנו לא ממש שמים לב לתדירות הקריאה להשקעה. למה זה כך? אצל חלקנו משום שאנו מתעלמים ופוסחים על התאריכים הללו, ואילו אצל חלקנו משום שאנו מסתפקים בפרחים/שוקולד/מסעדה.

יחד עם זאת, ניתן להסתכל על זה גם אחרת: שלושה תאריכים בשנה, שמספקים את הסחורה ל365 הימים האחרים. תודו שיש כאן משהו. בכל ריב או טענה "אתה לא משקיע, אתה איננו" וכדומה, ניתן להשתמש בתזכורת לגבי שלושה רגלים שהוכיחו בעבר הקרוב עד כמה טענתה מופרכת. אם זה לא שחרור, אז מה כן???

טוב, אז מה צריך לדעת כדי לשמח את האישה, כדי שתהיה רגועה ובטוחה באהבתך?

להל"ן 10 כללים לבחירת מתנה לאישה.

איך בוחרים מתנה לבת-הזוג?

  1. מחשבה – נשים אוהבות שמשקיעים בהן מחשבה. זה נכון שרוב הנשים תמיד ישמחו לקבל פרחים, אבל רובן תשמחנה הרבה יותר, אם יהיה ניכר במתנתך שהשקעת בה הרבה מחשבה.
  2. יצירתיות – רוב הגברים אינם נוטים להפגין יצירתיות יתרה בבחירת המתנה. קודם לכן דיברנו על השקעת מחשבה במתנה, כעת אנו מדברות על יצירתיות, וזה לא אותו הדבר. מחשבה נוגעת יותר, למה מתאים לבת הזוג למיטב ידיעתך, ואילו יצירתיות נוגעת למה שיפתיע אותה, משהו שהיא לא מכירה.
  3. מילים מהלב – נשים הופכות להיות מאד רגשניות כאשר הן מקבלות מתנה. מתנה מהלב, מתנה שמופיעות בה מילים של רגש, זו מתנה שתפתח את ליבן.
  4. סיבה להשוויץ בפני החברות – נשים נהנות לספר לחברותיהן, כיצד בן הזוג השקיע והפתיע (אולי בגלל שזה לא כל-כך שכיח), אז ספק לה סיפור טוב שהיא תוכל לרוץ ולהשוויץ לחברות.
  5. יומולדת עגול= השקעה כפולה – אמנם רוב הנשים אוהבות תכשיטים, יהלומים, בגדים ונעלים – אבל כשמדובר במתנה ליומולדת עגול, כדאי להיות קצת יותר יצירתיים.
  6. גורם ההפתעה – נשים אוהבות להיות מופתעות – השתדל לא לנג'ס לבת הזוג שתאמר לך מה היא רוצה, עשה הכל: פנה לאימה, לאחותה, לחברתה, ובלבד שהיא תופתע, ולא תבין כיצד ידעת שזה בדיוק מה שהיא רצתה.
  7. אסתטיקה – נשים אוהבות דברים יפים. זוכרים את המשפט : "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו", אז אנחנו עומדות לשבור את המיתוס הזה ולהוציא את האמת החוצה – לנשים חשוב הקנקן וגם מה שבתוכו. הן לא מסתפקות רק בחלק…
  8. I love u  – שילוש המילים הקדוש – רוב הנשים מאד מתרגשות לנוכח שלוש המילים הבאות: אני אוהב אותך, אם במתנה ואם בברכה, כדאי שהצירוף המשולש הזה יופיע.
  9. בילוי רומנטי משותף – את המתנה עדיף לתת בקונטקסט הנכון: טיפול ספא, מסעדה טובה, צימר במדבר, טיסה בשמי הארץ…
  10. אנו מותירות את העקרון העשירי לכל גבר ומה שהוא יודע על העדפותיה האישיות של בת זוגו.- מבחן הכרות.

עם עשרת הכללים הללו אנו שולחות אתכם בבטחה אל זירת הקניה.

שיהיה בהצלחה!!! ועכשיו בואו נראה מה אפשר לקנות בשביל לפנק את האישה.

שלל מתנות מקוריות לאישה שישמחו את ליבה

נו, אז איך לשמח את אשתי? את הכללים הבנתם אבל בטח תרצו שנגיע לתכל'ס, כלומר איך לפנק את החברה או האישה עם מתנה שתפורה עליה. אז מכיוון שהתשובה לשאלה איך לרגש את בת הזוג אינה מובנת מאיליה ומשתנה למעשה מאישה לאישה, הרי שעלינו לתת לכם מספר דוגמאות ברורות. אז הנה כמה אפשרויות מצוינות עבור כל מי שרוצה להפתיע את האישה ביום הולדת או בכלל רוצה לדעת איך לשמח אישה ביום האהבה, ביום הנישואין וכדומה.

זוג עגילים מעוצבים מחתימה אישית – אז למי ששואל איך להפתיע אישה אחת האפשרויות היפות ביותר היא להזמין לה זוג עגילים ייחודיים, שאין כמותם בכל העולם. מדובר בעגילים המיוצרים בעבודת יד עם החתימה שלה, שאותה אתה תשלח לנו במייל. בוודאי לא תתקשה למצוא אותה על כל מיני מסמכים. את מייצרים את העגילים בחיתוך מיוחד מפליז איכות זהב מט 18 קראט, וניתן גם להזמין אותם בכסף. כך מתקבלים עגילים בחתימה שלה, היחידים בכל העולם, מזכרת נהדרת לאהבתכם ולכך שאתה רואה את מה שמיוחד ויפה בה.

מארז שוקולדים עם מסרים רומנטיים – אז איך לפנק אישה וגם לרגש אותה בו זמנית? בין אם אתה מתלבט איך להפתיע את חברה שלי ליום ההולדת, או את אשתי, או איך להפתיע בחורה אחרת, מארז שוקולדים יכול לעשות את העבודה. אבל לא מדובר בעוד מארז רגיל של שוקולד, אלא שוב מארז שאין שני לו בעולם. זוהי מתנה מקסימה של קופסת שוקולדים מהודרת עם 27 קוביות שוקולד מסודרות בשלוש שכבות של תשע קוביות כל אחת. על השכבה העליונה יופיעו מסרים רומנטיים והקדשה אישית לזו שתקבל את המתנה, ביחד עם השם שלה, כך שזו תהיה המתנה המתוקה, המפתיעה והמרגשת ביותר שקיבלה אי פעם – לפחות בתחום השוקולדים.

אני עדיין מתלבט לגבי מתנה לאישה…

עדיין לא ברור לך איך להפתיע את החברה ביום ההולדת או איך לפנק בחורה שהכרת בדייט לא מזמן? אז קודם כל, שיהיה ברור שהדוגמאות שהובאו לעיל הן רק מעט מתוך המון אפשרויות מקוריות וייחודיות שיש באתר. ודבר שני, אם יש לך שאלות או שאינך בטוח במה לבחור, אתה מוזמן ליצור אתנו קשר עוד היום במספר הטלפון 052-4411144 או השאר הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך.