מה קונים מתנה לפנסיה? שאלת המאה Posted in: מתנות אישיות

מה קונים מתנה לפנסיה? שאלת המאה

מתנות אישיות

מחפשים מתנות לפרישה לגבר, מתנה לפרישה לאישה או מתנה לפנסיה של אדם קרוב? מדובר במשימה לא פשוטה. לרוב האנשים היוצאים לגמלאות כבר יש את כל מה שהם צריכים – הם מסודרים, ולכן בחירת המתנה המדויקת עבורם הופכת קשה יותר. בשביל זה אנחנו כאן.

אנו מציעים שלל מתנות שיתאימו לכל אחד, גם ליוצאים לפנסיה. אז על מה כדאי לחשוב לפני שמעניקים לאדם פורש מתנה מיוחדת? מיד נעבור יחד על מספר אפשרויות.

ראשית כל, מתנת פרישה חייבת להיות שימושית. אם האדם מסיים למשל עבודה משרדית, אין טעם לקנות לו מתנה למשרד – להפך, נחפש מתנה שתהיה פרקטית גם לחייו החדשים. כדאי לחשוב למשל מה התחביבים של אותו אדם, ולהתאימם למתנה אישית שתשמח אותו במיוחד:

אם האדם הקרוב אליכם שיוצא לפנסיה נהנה לשחק קלפים עם חברים למשל, תוכלו להעניק לו חפיסת קלפים עם תמונה אישית שלו כמלך. כך, בכל פעם שישחק עם חבריו, ייזכר בכם ויתרגש שוב ושוב מהמתנה המיוחדת המתאימה לו כל כך. אם האדם משחק שחמט, ניתן לבחור בלוח שחמט מהודר בעיצוב תמונות אישיות – ובכך כל משחק יהווה חוויה ייחודית.

 

מתנה לאבא שיוצא לפנסיה

מתנת פרישה מהעבודה לאבא חייבת להיות מיוחדת. בכל זאת, מדובר באירוע מרגש שקורה פעם בחיים, ומגיע לאבא לחגוג אותו ובגדול. מתנה עם הקדשה אישית שקשורה במשפחה יכולה להיות מתאימה לאירוע ומאוד מרגשת:

למשל, מארז מגנטים עם תמונות משפחתיות יזכירו לאבא חוויות מרגשות שהמשפחה עברה יחד, מטיולים, חופשות או ימים מיוחדים – ויהיו רלוונטיות ומשמעותיות תמיד. שעון בעיצוב אישי עם תמונות משותפות הוא מתנת פרישה מיוחדת, שימושית ומחממת לב.

אפשרות נוספת המתאימה לאנשים שנוטים לסרב למתנות או קשים יותר לבחירה – היא מתנה אכילה. מתנות פרישה מהעבודה הן בכל מקרה משימה קשה, ולפעמים מתנה טעימה היא הפיתרון האולטימטיבי – זה טעים, זה מחמם לב וזה משמח כמעט כל אדם. אנו מציעים מגוון מתנות טעימות ואכילות שתוכלו לשלב עם עיצוב אישי וכך לשמח את הקרובים אליכם ביותר.

מבין המתנות הטעימות שלנו תוכלו למצוא שוקולדים עם ברכות, או למשל בקבוק יין בקופסה שקופה עם מסר מיוחד עליה ושילוב של תמונה, או סט מגבות עם בקבוקי יין בעיצוב גרפי אישי והרשימה עוד ארוכה. באתר שלנו תוכלו למצוא את כלל האפשרויות שאנו מציעים למתנות אכילות ושאינן אכילות.

מתנה לפנסיה יכולה וצריכה להיות מקורית, מיוחדת ומרגשת

לא כל יום יוצאים לגמלאות. למעשה, עושים את זה פעם אחת בחיים. לכן גם מתנה לאבא לפנסיה או מתנת פרישה לאמא צריכה להיות אחת ויחידה. ואולם, מי שיחפש מתנה ליציאה לפנסיה יגיע תוך שנייה לאלפי תוצאות ואפשרויות, רובן ככולן מאותו השטאנץ. הן דומות מאוד ואפילו זהות אחת לשנייה, וכל מי שיקבל כאלה מתנות לגיל פרישה מייד יבחין בעניין. סביר להניח שהוא יראה גם עוד מתנות לפורשים בדיוק כאלו אצל קולגות וחברים שלו. אז לא, זה לא הכיוון בבחירת מתנת פרישה לאישה או כל מתנה לפורש לגמלאות.

מי ששואל את עצמו מה קונים למישהי שיוצאת לפנסיה צריך לכוון קצת יותר גבוה. זה לא אומר שצריך להשתולל, אבל כן למצוא ואפילו ליצור מתנה שתהיה מיוחדת במינה, שמעידה על מחשבה, הערכה, אהבה והשקעה, ושאין עוד אחת כמוה. זה אולי נשמע הרבה, אבל למרבה השמחה תוכלו למצוא אצלנו באתר שלל רעיונות עבור מתנת פרישה לגמלאות, בין אם זו מתנת פרישה למנהל, לחבר קרוב או לבן משפחה.

מדובר במתנות מעוצבות ומיוצרות באופן אישי ומיוחד, בהתאמה מלאה להעדפות שלכם ולמה שישמח לדעתכם את מקבל המתנה. הן עשויות ממיטב חומרי הגלם ומשלבות נגיעות אישיות הקשורות לעיצוב עצמו, להקדשות, למסרים ולתמונות שאפשר להוסיף, כך שמתקבלת מתנה שהיא באמת אחת ויחידה בכל העולם. וזו בדיוק הנגיעה האישית שעושה את כל ההבדל, שגורמת למי שמקבל את המתנה להרגיש שבאמת ראיתם אותו והקדשתם לו את תשומת ליבכם.

MD4U מתנות לפרישה לפנסיה המתאימות בדיוק לכל אחד

מה קונים ליציאה לפנסיה זו שאלה מורכבת, ופעמים רבות אנו מתקשים למצוא את המוצר המתאים. ובשביל זה אנו כאן – באתר שלנו תוכלו לראות את הקטלוג המלא של המתנות שאנו מציעים, מחולקות לפי קטגוריות – מתנות לאישה, מתנות לגבר ומתנות המותאמות לאירועים מיוחדים. אצלנו מתנה לפרישה לפנסיה לא חייבת להיות גנרית ומשעממת, והיא יכולה להיות אישית ומרגשת.

מעוניינים בעזרה בבחירת המתנה המושלמת? זקוקים להתייעצויות נוספות, שאלות או הצעות מחיר? צרו קשר עוד היום עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 052-4411144 או לחצו כאן לכניסה לאתר האינטרנט שלנו. אנו בטוחים שיחד נצליח למצוא מתנה מרגשת לכל אחת ואחד. נשמח לעמוד לשירותכם!