מתנה לחבר טוב Posted in: מתנות אישיות

מתנה מרגשת לחבר או לחברה – המדריך המלא

יום הולדת לחבר או לחברה טובה? חגים? או אולי מסיבת שחרור? לא משנה באיזה אירוע חגיגי מדובר – שזה מגיע לחברים הקרובים שלנו אנחנו רוצים להפתיע אותם עם מתנה מיוחדת ומרגשת שתלווה אותם זמן רב.

אז איך בוחרים מתנה לחבר טוב?

גם שמדובר בחברים קרובים, הדרך למתנה המושלמת היא לא תמיד פשוטה. בסופו של דבר נרצה להעניק לחברינו מתנה שגם תהיה אישית וגם פונקציונלית. לכבוד איזה אירוע אתם מחפשים מתנה? האם מדובר ביום הולדת לחבר טוב? מתנה לחתונה? או מתנה לחברה שמשתחררת? על פי האירוע והקונספט תוכלו לגבש רעיון ראשוני למתנה מקורית.

איך מתחילים ?

לא יודעים מאיפה להתחיל? אל דאגה! הצוות שלנו הכין לכם מדריך מפורט שיסייע לכם שלב אחרי שלב בדרך למתנה מקורית ומרגשת!

  1. מסגרת תקציב – זה השלב החשוב ביותר, לפני שאתם מתחילים לחפש מה לקנות לחברה או לחבר עליכם להגדיר תקציב שתוכלו לעמוד בו. אתם יכולים לפנק את החבר/ה הכי טוב שלכם בלי לקרוע את הכיס. בחרו בתקציב שאתם מרגישים בנוח להשקיע על מתנה ואל תחרגו ממנו.
  2. מה חבר/ה שלכם אוהב? חשבו מה הדברים שחבר/ה שלך אוהב/ת? האם יש לה או לו תחביבים, תחומי עניין? תעשו רשימה קצרה של הדברים שהם אוהבים ויהיה לכם קל יותר למצוא מתנה שתהיה גם שימושית ותחמם להם את הלב.
  3. טרנדים – אנו ממליצים להתעדכן בטרנדים החמים והאחרונים. לדוגמה, היום אחת המתנות הכי פופולריות לנשים היא שרשרת בכתב יד – שרשרת מושלמת המעוצבת בהזמנה אישית עבור החברה – זה יכול להיות ציטוט, ברכה או אמירה שמאפיינת את האדם ממש בכתב ידך.
  4. תוסיפו טאץ' אישי – כאן נכנסת המקוריות והדמיון שלכם. מתנות לחברים חייבות טאץ' אישי! זה יכול להתבטא בדרכים רבות – בין שעל ידי הקדשה, ברכה, או תמונה משותפת שלכם, תנסו לשלב את החברות שלכם בתוך המתנה כדי להפוך את המתנה ליותר אישית ומרגשת.
  5. שלבו את המתנה בחוויה מיוחדת – מתנה לחבר טוב או חברה תקבל טעם אחר לגמרי אם תהיה עטופה בחוויה כיפית ומהנה. זה יכול להיות כל דבר – תלוי בתקציב שלכם. תוכלו ללכת לארוחה מיוחדת במסעדה אהובה, או בבית, פיקניק, ישיבה בים ואף חווית אקסטרים לנועזים שביניכם.

כמה דוגמאות למתנות לחבר או לחברה שאפשר להזמין מאיתנו

אז אחרי שהבנתם איך לבחור את המתנה המתאימה לחבר או לחברה שלכם, הנה מספר דוגמאות מיני רבות אחרות שניתן להזמין דרך האתר שלנו:

  • בקבוקון מזל – כל אחד מאיתנו היה שמח לקבל מזל בחיים, ולאורך הדורות נקבעו הרבה סמלים שמייצגים מזל טוב בתרבות היהודית. אז אם יש לכם חבר או חברה שמגיע להם מזל טוב, מתנה יפהפייה היא בקבוקון מזל המכיל כמה סמלים שמייצגים אותו, כמו פרסה, מגן דוד, תהילים וחמסה. זוהי מתנה ייחודית שמתאימה למעשה לכל אחד ואחת, כי כולנו נשמח לעוד קצת מזל, המגיעה כבקבוק מעוצב ושקוף שבתוכו הסמלים שיוצרו מיציקת פליז בציפוי זהב 14 קראט. אגב, אל הבקבוקון מומלץ לצרף הקדשה אישית, כמו 'בקבוקן המזל של איריס', שמופיעה כחריטה על גביו, וכך מקבלים מתנה מרגשת לחבר שאין עוד כמוה בעולם.
  • דיסק און קי מטיל זהב עם זיכרונות – יש לכם חברה שמסיימת את השירות הצבאי? אז אחרי שכתבתם מכתב לחברה שמשתחררת וברכתם אותה בהצלחה בהמשך דרכה, אפשר לתת לה מתנה שתזכיר לה תמיד את ההרפתקאות, החברות והתפקידים מהשירות בצבא. הכוונה היא לדיסק און קי בנפח 32 ג'יגה בצורה של מטיל זהב, שבתוכו תוכלו להעלות תמונות מהשירות הצבאי של המשתחררת – למשל תמונות שתבקשו מחברות וחברים שלה ליחידה, ואם זו לא ממש הפתעה – גם תמונות ממנה. מטיל הזהב החכם הזה מגיע בתוך קופסא מהודרת עם פלטה זהובה, ועליה מותבע טקסט מהשיר המושלם של עידן רייכל אודות החשיבות של הזיכרונות הקטנים. אנו ממליצים להזמין את הפלטה עם תמונה ו/או טקסט אישי, וכך שוב מתקבלת מתנה שגם כלפי חוץ אין עוד אחת כמוה.
  • ארנק עור עם שם לגבר – הנה רעיון נהדר בתור מתנה לחבר טוב ליום הולדת: ארנק העשוי מעור משובח שמשלב פלטות מתכת כסופה עם שם אישי. גם אישי ומרגש וגם פרקטי לחיי היומיום. הארנק הקומפקטי והנוח הזה מכיל מקום רב לשטרות וכרטיסי אשראי, וכל מי שמסתובב עם כסף, כרטיסי ביקור וכדומה ישמח לקבל אותו.

מגוון עשיר וייחודי של מתנות לחברים קונים ב MD4U

באתר שלנו תוכלו ליהנות ממבחר איכותי של מתנות מעוצבות בהתאמה אישית לחברים, בני זוג ולמשפחה. התבוננות בקטלוגים שלנו תיתן לכם רעיונות, מגוון האפשרויות יוכל להתאים לחבר/ה ברוב המקרים. כך, אין צורך יותר לשבור את הראש מה לקנות לחברה ביום הולדת או מתנה לחברה שמשתחררת – אצלנו תוכלו למצוא את כל סוגי המתנות לכל אירוע במקום אחד ומיוחד – MD4U שזה קיצור של "מיוצר בשבילך" בתרגום מאנגלית.

עדיין לא יודעים במה לבחור? מבולבלים? רוצים שנעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת? התקשרו אלינו ונשמח ללוות אתכם בכל צעד עד מציאת המתנה המושלמת – 052-4411144