מתנה לחג להורים – אין עוד אחת כמותה Posted in: מתנות אישיות

לקראת החגים כולנו נוהגים להיפגש בחיק המשפחה, ליהנות מארוחה טובה ומחברתם של האנשים שאנו אוהבים. זוהי גם הזדמנות לרגש אחד את השני עם מתנות, ובעיקר את ההורים שלא פעם מארחים את ארוחת ראש השנה, סוכות, פסח, שבועות או כל חג ומועד אחר. אם גם אתם מחפשים אחר מתנה להורים לקראת החגים או לראש השנה, תוכלו למצוא באתר שלנו מגוון רחב של אפשרויות ייחודיות ומקוריות.

 

מתנות שאין כמותן להורים שאין כמותם

בין אם זוהי מתנה לחג להורים של החבר או להורים שלכם, ובין אם זוהי מתנה מקורית להורים לראש השנה, אתם בוודאי יודעים שאפשר כיום למצוא ברשת אלפים רבים של מתנות בלחיצת כפתור. אבל יש הבדל עצום בין מתנה להורים שמיוצרת באופן המוני, ונמכרת ברשתות בקניונים וכו' ושיש למעשה עוד המון בדיוק כמותה, לבין מתנה לאמא ואבא שהיא אחת ויחידה ואין כמותה. זה בדיוק מה שאנו מציעים.

אצלנו תמצאו רק מתנות מקוריות להורים וזה אומר מתנות שהותאמו והוכנו באופן אישי, בדיוק עבור הרצונות והמידות שלכם, עם עבודה ידנית וחשיבה שלנו וגם שלכם. כך מתקבלת מתנת תודה להורים בעלת מראה מרשים ונופך אחר לחלוטין מאשר מתנות רגילות, על כל המשתמע מכך מבחינת הערך הרגשי שלה, המעיד על מחשבה והשקעה. בין אם זוהי מתנה לחג להורים של החברה או מתנה להורים ליום הולדת תוכלו להיות בטוחים שהם לא יראו באף בית ובשום מקום עוד מתנה שנראית בדיוק כמוה, וכל זאת עם היצע עשיר של רעיונות למתנות להורים בכל הגילאים ומכל סוגי ההעדפות, כך שבוודאי תוכלו למצוא באתר שלנו את המתנה המתאימה במיוחד עבורם.

למעשה, אנו סטודיו בוטיק אשר מתמחה בדיוק בתחום הזה, של יצירת מתנה לאבא ואמא וכמובן לאנשים רבים נוספים לרגל החגים או למועדים אחרים. וכיאה לסטודיו יצירתי, אלו מתנות מעוצבות אישית ומיוחדות, אשר מטרתן העיקרית היא לרגש ולהפתיע, ולעשות זאת באופן מרשים שמחמם את הלב. אז כפי שתוכלו לראות באתר יש הרבה מאוד אפשרויות עבור מתנה להורים לחג ותהליך ההזמנה הינו פשוט וידידותי, אך אם במקרה אתם זקוקים לעזרה בתהליך ההזמנה, או מעוניינים שנעזור לכם לבחור מתנה להורים של החבר או שלכם, אל תהססו לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור.

 

מגוון אפשרויות של מתנה להורים לחג

כאמור, באתר שלנו יש מבחר עשיר ואיכותי של מתנות להורים, ממנו כל אחד יכול למצוא את המתנה שיושבת בול על הרצונות והצרכים. הנה מספר דוגמאות:

  • תמונה מוטבעת על מתכת – אין דבר יותר מרגש ומחמם את הלב מאשר תמונות של בני המשפחה שיוצגו לאחר כבוד בסלון, בחדר השינה, בחדר האורחים של ההורים וכדומה. התמונות של הילדים, הנכדים, ההורים עצמם או חברים, מחיי היומיום או מאירועים מיוחדים, יזכירו באופן מתמיד את האנשים החשובים ביותר בחיים. אנו מציעים לכם לעשות זאת עם קולאז' המורכב מתמונות משפחתיות או זוגיות חביבות, המשלבות טקסטים בנושא של משפחה. זאת, בהדפסה מיוחדת על גבי מתכת מבריקה במסגרת שחורה, והתוצאה מכובדת ויפהפייה. לשם כך עליכם לבחור חמש תמונות ברורות ויפות ולשלוח אלינו למייל, ולאחר שתאשר את הסקיצה שנשלח אליכם נעביר את הפרויקט להדפסה ומשם אליכם.
  • זוג ספלים עם תמונות אישיות – ההורים שלכם או של החבר/ה בוודאי נוהגים לשתות משקאות חמים כמו תה או קפה. אם כך, אולי תביאו להם מתנה שתהיה גם שימושית וגם מרגשת, אשר תלווה אותם בחיי היומיום. אנו מתכוונים אל זוג ספלים המגיעים גם עם זוג תחתיות, שעל גבי כל ספל ותחתית מוטבעת תמונה אישית, זוגית או משפחתית לבחירתכם – עם גרפיקה מהממת. כך, בכל בוקר עם כוס הקפה אבא ואמא יוכלו להיזכר באנשים האהובים עליהם.
  • סט מגבות עם שם – עוד מתנה שימושית שתזכיר לאבא ואמא כמה אתם אוהבים אותם, היא סט של שתי מגבות איכותיות לבנות העשויות ממאה אחוז כותנה צפופה, רכה ומלטפת. על גבי המתנות ניתן לעצב את השם של אבא או אמא או כל טקסט אחר שתבחרו. אחת מהן היא מגבת בגודל שבעים על מאה ארבעים ס"מ, והשנייה היא מגבת פנים בגודל 35 על חמישים ס"מ.

 

מה עוד אפשר להעניק במתנה להורים

זו הייתה רק סקירה קצרה מתנות להורים שאפשר להזמין דרך האתר שלנו, ויש עוד המון אפשרויות נוספות. את המתנות ניתן להזמין בקלות ובבטחה בתהליך קצר ופשוט, וכאמור תוכלו גם לפנות אל הצוות שלנו בכל שאלה בטלפון 052-4411144. להזמנת מתנה להורים – לחצו כאן.