מתנה ליום הולדת 30 Posted in: מתנות אישיות

מתנה לגיל 30 – העשור בו החיים מתחילים

חבר או חברה קרוב/ה הולכים לחגוג יום הולדת 30? שיהיה במזל טוב! אין ספק שמדובר בגיל מאוד מרגש – גם מחליפים קידומת וגם מדובר בשלב משמעותי מאוד בחיים, סוג של בשלות ומעבר לחיים אחראיים יותר…

אז איך בוחרים את המתנה המושלמת לחברינו?

כאמור גיל 30 הוא גיל מרגש מאוד ומציין שלב משמעותי בחיים. לרוב בגיל הזה חברינו סיימו את הלימודים ומכוונים ליעדים חדשים בחיים – זוגיות קבועה, משפחה וילדים, בית חדש וקריירה משגשגת. החדשות הטובות שככל שמתבגרים בחירת המתנות נהיה קלה יותר, ולא חייבים לשבור את הראש בחיפושים קדחתניים. במיוחד לא כשיש אתר שמציע קשת רחבה של אפשרויות מקוריות.

כן, בטח תסכימו איתנו כי מתנה מקורית ליום הולדת 30 היא בחירה הרבה יותר נכונה מאשר מתנה לאישה בת 30 או מתנה לבן זוג ליום הולדת 30 שיוצאות מפס ייצור המוני. אנו חיים בחברת שפע, וזה דבר די נחמד רוב הזמן, אבל הבעיה היא שכשמחפשים מתנה לבחורה בת 30 או מתנה לבעלי ליום הולדת 30, יש המון מבחר שרוב רובו פשוט נראה, נשמע ומריח אותו הדבר בדיוק.

כן, יש המון מתנות ליום הולדת לאישה בת 30 שיצאו מאותו פס ייצור, בין אם מדובר בתכשיט, תמונה, פריט לבוש, אקססוריז וכדומה. וכך יוצא שמי שמקבלת מתנה לבת 30 עד מהרה תמצא בדיוק את אותו הדבר אצל מישהי אחרת. חוץ מזה, היא גם יודעת מראש שאין זאת באמת מתנה מקורית לאישה בת 30 כבר ממבט ראשון, כי לא קשה לזהות עוד מתנה רגילה וסטנדרטית.

לעומת זאת, אצלנו באתר תמצאו הרבה מתנות מקוריות לגיל 30 שאין עוד כמותן. קודם כל, מדובר במתנות המיוצרות בקפידה ממיטב חומר הגלם, כולן מעוצבות על ידי הסטודיו שלנו. שנית, אל מתנה ליומולדת 30 מהאתר שלנו ניתן להוסיף תמונות, הקדשות ומסרים, וגם לבצע עוד בחירות עיצוביות, היוצרות ביחד מתנה אישית וייחודית שאין עוד אחת כמוה. אכן, בעידן שלנו אנשים מחפשים את המגע האישי, המיוחד, בניגוד לשלל המוצרים שיוצאים מאותה השבלונה ובעצם לא אומרים יותר מדי.

אז אצלנו זה בדיוק מה שתקבלו: מתנה לאישה לגיל 30 או מתנה לגבר שיוצרה במיוחד עבורו, עם הרבה מחשבה, כוונה ואהבה. כך מקבלים מתנה מרגשת, יפה, מקורית ומרשימה, שתשאיר המון טעם טוב ותזכיר למקבל המתנה שיש מי שאוהב אותו וחושב עליו.

 מתנה ליום הולדת 30 בשבילה

אם מדובר בחברה/מכרה שהולכת להחליף קידומת, ראשית אנו ממליצים להבין מה הצורך שלה ובאיזה שלב היא בחיים? האם יש לה ילדים או שהיא רווקה? ומה טיב הקשר בינכם? אלו פרטים שמשפיעים על סוג המתנה שנרצה להעניק לה. הנה כמה רעיונות שווים למתנות בלתי נשכחות:

  • תכשיט עם הקדשה – שרשראת עם מסר מיוחד או אולי קופסאות תכשיטים, כל אלה מתנות שכל אחת תתרגש לקבל! תוכלו להקדיש ציטוט מעורר השראה, או משפט שמתאר את אופיה.
  • מחברת THINGS I'VE GOT TO DO – מתנה אלגנטית ושימושית – מחברת בעיצוב אישי ויוקרתי.
  • כיסוי לפספורט – הכי כיף זה מתנות שהולכות איתנו לכל מקום. כיסוי לפספורט מעוצב עם תמונות או עם ציטוט אהוב יכולה להיות מתנה נפלאה ומרגשת במיוחד.

מחפשים רעיונות נוספים? לכל המתנות בשבילה לחצו כאן

מתנה ליום הולדת 30 בשבילו

בין שזה חבר טוב, בן זוג או אח – למצוא את המתנה המושלמת לגבר זו משימה מאתגרת, לפני שתסתפקו במתנה משעממת ריכזנו לכם את המתנות הכי מרגשות ומקוריות שבטוח יעלו לו חיוך על הפנים:

  • ארנק לגבר – מדובר במתנה מאוד פופולרית ואהובה, תוכלו לרכוש עבורו ארנק מעור עם שמו חרוט על פלטת מתכת או ארנק מעוצב מתמונות אישיות של המשפחה והילדים.
  • עט מצופה זהב – עט מיוחדת בציפוי 18K שהיא בעצם תכשיט יוקרתי עם הקדשה אישית על הקופסה
  • שעון בעיצוב אישי למשרד – אם מדובר בבוס שלכם או בקולגה, תוכלו לתת לו מתנה שגם תהיה שימושית וגם אישית. שעון מיוחד עם תמונות משפחתיות מתנה מרגשת שתזכיר לו תמיד את אהוביו.
  • מצפן עתיק – מתנה נפלאה ומאד מיוחדת זה מצפן עתיק עם מסר אישי ומרגש שתוכלו לחרוט במיוחד.

מחפשים רעיונות נוספים? לכל המתנות בשבילו לחצו כאן

 

מתנה ליום הולדת 30 – המבחר הייחודי והמקורי בישראל

חושבים על 30 מתנות קטנות ליום הולדת 30? לא יודעים בדיוק מה לקנות מתנה לאחות בת 30? אז קודם כל, חברת MD4U מתמחה בייצור מתנות מעוצבות בהתאמה אישית – אנחנו מתייחסים לכל מתנה כבגד שתופרים באופן אישי וייחודי לאדם תוך דגש על מראה המוצר, התאמה ומקוריות. בוודאי תוכלו למצוא במבחר העשיר שבאתר שלנו מתנה שמתאימה למי שאתם אוהבים.

אבל אם אתם לא בטוחים מה אתם צריכים, נשמח לעזור לכם! הנכם מוזמנים לפנות לצוות המסור שלנו. חייגו – 052-4411144