מתנה ליום נישואים Posted in: מתנות אישיות

מתנה ליום נישואים – אישית וייחודית

יום הנישואים הוא החגיגה האישית והפרטית שלכם, חגיגה בשניים ושל שניים שהחליטו לקשור אחד חייהם, להיות שותפים ואוהבים. וכאשר כדור הארץ משלים עוד סיבוב מסביב לשמש, הגיע התאריך שבו מציינים יום נישואים, בו נהוג להעניק מתנות. אין זה משנה אם אתם מאלו שאוהבים לציין את היום המיוחד בהרפתקה זוגית כמו בילוי במלון, בספא או בחו"ל, או שאתם מאלו שנוהגים יותר בצנעה ונונשלאנטיות – בכל מקרה, מתנה ליום נישואים היא דרך נהדרת להביע את ההערכה והחיבה למי שחולק אתכם את החיים.

באתר MD4U ממתינות לכם שלל מתנות המתאימות ליום הנישואים, חלקן מתאימות יותר לגברים ואחרות לנשים, וחלקן לשני בני הזוג. ואולם, בשונה מהמתנות הרגילות שניתן למצוא בכל חנות או אתר אינטרנט, מתנה ליום נישואים מהאתר של סטודיו בוטיק שלנו היא אחת ויחידה.

מתנה שאין שנייה לה

קודם כל, לפני שאתם נבהלים ממילים כמו "בוטיק" או "מתנות ייחודית", כדאי שתעיינו באתר שלנו ותבינו שממש לא מדובר בהוצאה יקרה מאוד או יוצאת מן הכלל. זה בדיוק העניין: אצלנו תוכלו להזמין מתנה ליום נישואים המתאימה לכל כיס מצד אחד, אבל כזו שאין שנייה לה מצד שני. מדובר במתנות מושקעות ומעוצבות ברמה גבוהה ביותר, אותן פיתחנו ויצרנו לאורך השנים. הן מרגשות ומשמחות והדבר החשוב ביותר הוא התפקיד המרכזי שלכם בעיצוב המתנה – בין אם תמונות משלכם, כיתובים מיוחדים והקדשות, וכן הלאה.

כך, ביום הנישואים הקרוב תוכל להעניק לבן/בת הזוג מתנה שהיא באמת מקורית, באמת מיוחדת ובאמת אישית, שמספרת את הסיפור המקסים שלכם.

בואו נראה דוגמא

כאמור, באתר שלנו תוכלו למצוא בקלות מתנה ליום נישואים ולבחור אותה מבין שלל אפשרויות. נביא כדוגמא את מארז המגנטים המהודר שלנו. אכן, יום הנישואים הוא הזדמנות להיזכר ולציין רגעים יפים, אירועים מרגשים, חוויות משותפות וגם את הפירות שנשאו היחסים. בחירה במארז של שמונה מגנטים בהחלט עושה את העבודה מבחינה זו. מדובר בשמונה מגנטים בגדלים שונים עם עיצוב גרפי יפהפה, המסודרים יחדיו בפלטת אלומיניום המקנה להם אפקט עדכני ומיוחד. ניתן לבחור בהדפסה בשחור לבן או צבעוני וכמובן רק נשאר לשלוח אלינו את התמונות שלכם, למשל תמונה מהחופה, תמונות של הילדים, תמונה מטיול בחו"ל, מההיריון, מבילוי ותחביב של בן הזוג או של שניכם, וכן הלאה. התוצאה היא סדרת מגנטים יפהפייה שגם תרגש עכשיו וגם תמשיך להזכיר את הרגעים הטובים ואת הדרך שכבר עברתם ביחד.

דוגמה נוספת למתנת יום נישואים מרגשת, שימושית וגם יצירתית  היא שעון לבן ויפיפה ממתכת לבנה בתוכו משולבות 3 תמונות אישיות מודפסות על אלומיניום ושילוב של שם אישי ותאריך יום הנישואים שלכם, מתנה סימבולית שעון שמראה לנו את הזמן לצד 3 תמונות מייצגות מתקופות שונות שחוויתם יחד.

לעזרה ופרטים נוספים

רוצים לקבל עוד פרטים על מתנה ליום נישואים? מעוניינים בסיוע שלנו בבחירת המתנה ובעיצובה? בכל שאלה ועניין תוכלו לפנות אל אנשי הסטודיו בטלפון 052-4411144.