מתנה למורה לסוף שנה Posted in: מתנות אישיות

רעיונות מיוחדים עבור מתנה למורה לסוף שנה

עוד שנת לימודים הסתיימה לה, ולקראת סופה מגיע הרגע להודות למורה שליוותה את ילדכם ודאגה להשכלתו, שלומו ורווחתו. לשם כך ניתן לקנות לה מתנה אישית מושקעת וייחודית. באתר המוביל של סטודיו בוטיק MD4U מציעים מבחר איכותי ומקורי של מתנות מתאימות למורה, שיכולות להינתן כמתנה אישית או כמתנה מכלל ילדי הכיתה.

סטודיו בוטיק המתמחה במתנות אישיות

בסטודיו שלנו אנו מתכננים, מעצבים ומייצרים מגוון עשיר של מתנות ייחודיות, המתאימות גם כמתנה למורה לסוף שנה. מדובר במתנות יוקרה מושקעות הוט קוטור, בהתאמה אישית לבקשות הלקוחות, אשר כל פרט ופרט בהן תוכנן בשימת לב וקפידה. כמו כן מדובר במתנות מקוריות פרי יצירתנו שלא תמצאו בשום מקום אחר, שישמחו וירגשו את מקבליהן, ואליהן ניתן לצרף מסר והקדשה אישיים. בנוסף, אם אין לכם רעיון למסר יש לנו שלל מסרים נהדרים לאנשי חינוך עם ציטוטים של דמויות מופת לאורך ההיסטוריה כמו איינשטיין או קנדי. אנו גם אמונים על ניסוח מרגש של ברכות והקדשות אישיות.

מבחר מיוחד של מתנות מעוצבות

אם אתם מחפשים מתנה למורה לסוף שנה שתהיה אישית, מושקעת, שימושית, מרגשת ומיוחדת, באתר שלנו תמצאו שלל אפשרויות מתאימות כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

• מחברת זהב דקורטיבית עם מסר אישי – מתנה שימושית לכל מורה שיכולה ללוות אותה (או אותו) בשנת הלימודים הבאה, שתרגש ותגרום לה להרגיש מעורכת על ידי תלמידיה.

• מתנה שימושית ומעוצבת בדמות יומן שבועי מוזהב, הנושא על הכריכה מסר אישי מרגש מילדי הכיתה. היומן מעוצב עם חזית מוזהבת מאלומיניום ומסופק בתוך קופסא מרהיבה.

• ספל מעוצב וייחודי עם הדפסה של שם המורה והקדשה אישית, שבתוכו שוקולדים איכותיים שעל חפיסתם מודפסת המילה תודה בשלל שפות. זהו ספל שעימו המורה תסתובב בגאווה בחדר המורים או בביתה.

• מתנת הוקרה למורה לסוף שנה בדמות שעון חול מוזהב מזכוכית שבתוכו ציטוט של קנדי, מלא הערכה והכרת תודה ובתוספת הקדשה אישית.

• עוד אפשרות ייחודית למתנה עבור המורה לסוף שנה הינה ערכה מעוצבת ומושקעת של ניירת מכתבים אישית, עם הדפס של שם המורה. הניירת מגיעה בקופסא מושקעת ויפה עם מכסה מאלומיניום הכולל תמונות של ילדי הכיתה.

• מתנה אישית קטנה ומעוצבת של סימנייה מעוצבת מאלומיניום ייחודי בגוון מוזהב, עליה מובעת הקדשה אישית למורה.

• עט כסופה יוקרתית המוגשת במארז מרשים, אליו ניתן להוסיף מסר אישי. מדובר בעט איכותית ונוחה לשימוש של המותג X-PEN עם עיצוב קלאסי עכשווי.

• עוד שלל רעיונות נוספים- יש לנו הרבה רעיונות עבור מתנה למורה לסוף שנה לרבות בלוק ממו זהב, מארז מגנטים ייחודי מאלומיניום עם תמונות של ילדי הכיתה, ציפיות אישיות, מחזיק מפתחות עם הקדשה אישית, מטילון זהב עם הרבה זיכרונות, שעון קיר מעוצב עם תמונות והקדשה, שרשרת מעטפה עם הקדשה, נרתיק נטען לסלולארי לטיסות עם הקדשה, ועוד.

להזמנת מתנות למורה לסוף שנה

הזמנת מתנה למורה לסוף שנה מוצעת בקלות ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו הודעה באתר של הסטודיו או צרו קשר עם MD4U בטלפון 052-4411144.