מתנה לעבודה חדשה – מרשימה ומיוחדת Posted in: מתנות אישיות

כאשר אדם עובר למקום עבודה חדש, זוהי תחילתה של דרך ופתיחת דף חדש בחיים, עם אנשים, אתגרים, אחריות והצלחות שלא היו לפני כן. אין ספק שמדובר במאורע משמעותי ואף מרגש, ובאופן טבעי אנו רוצים לאחל ליקרים ללבנו הרבה הצלחה בדרכם. את האיחולים אפשר בהחלט לבטא עם מתנה למקום עבודה חדש שתיתן את הביטחון שיש מי שאוהבים, תומכים ומלווים, ממש כמו שהמתנה תלווה את מקבלה לאורך הזמן.

באתר שלנו תוכלו להתרשם מקשת רחבה של מתנות לעבודה, בין אם מתנה להייטקיסט, מתנה לתפקיד חדש, מתנה לקידום בעבודה או מתנה לתחילת עבודה. יש לנו גם מתנה לעבודה חדשה לגבר או לאישה, ולכל תפקיד או מצב הקשור לקריירה.

 

מתנות לעבודה ייחודיות, מקוריות ומרגשות

מתנה לתחילת עבודה חדשה נוהגים אנשים רבים להעניק, אך יש הבדל בין המתנות ואיכותן. כלומר, יש הבדל בין מתנות רגילות שיוצאות מפס ייצור המוני, פשוט עוד אחת מבין אלפי מתנות זהות, שעם כל הכבוד מוצאות את דרכן עד מהרה לאיזה ארון או מגירה. מצד שני, יש מתנות מושקעות וייחודיות כמו שלנו, שאין עוד כמותן, לא מבחינת העיצוב והגימור, ולא מבחינת הנגיעות האישיות וההקדשות. במילים אחרות, כל מתנה שתזמינו מאיתנו עומדת בפני עצמה, ותוכלו להיות בטוחים שמקבלה לא ימצא אחת זהה לה אצל מישהו אחר במשרד או בחברה.

אנו מאמינים שהמתנה אמורה לשקף את ההתרגשות והמעמד, ובדיוק כמו שבן הזוג, החבר, האח או האחיין מתרגש לקראת המקום החדש – כך המתנה נועדה לשקף זאת באיכותה ובמידת השקעתה. המתנה יכולה להיות שימושית, אסתטית או לשלב בין השניים, ואיתנו תוכלו לבחור בדיוק את המתנה המתאימה למקבל – העדפותיו ותחומי העניין שלו, תחום העיסוק, דברים שיוכלו לשמש אותו, מידת הקרבה שלכם אליו, דברים שתרצו להביע, ועוד.

תהליך ההזמנה עצמו קל ופשוט מאוד, אך אם תזדקקו לעזרה והכוונה אל תהססו לפנות אל הצוות המקצועי שלנו שישמח לעזור.

 

אז מה אפשר להביא בתור מתנה לעבודה חדשה

הנה כמה דוגמאות שיכולות להתאים לאנשים שונים המתחילים לעבוד במקום חדש, זוכים לקידום או לתפקיד חדש, וכדומה.

  • בלוק ממו – חושבים שכיום כולם מנהלים תזכורות רק דרך הסמארטפון או המחשב? תתפלאו לשמוע כמה אנשים עוד רושמים משימות על ניירות, ובפרט אם מדובר בבלוק ממו איכותי ומדהים ביופיו. מדובר בבלוק עם חזית עשויה אלומיניום מיוחד בצבע זהב, וגם הקצוות של הדפים צבועים בזהב. כל זאת עם כריכה דמויית עור איכותית ובתוך קופסא מקסימה, וכך מתקבלת מתנה שכל אחד ישמח להציב על השולחן או השידה במשרד או בחלל העבודה שלו.
  • כיסוי דרכון מעור איכותי – יש לך חבר או בן משפחה שמתוקף תפקידו החדש עומד לטוס הרבה לחו"ל? אז הנה רעיון למתנה שימושית שתלווה אותו בכל מקום ותזכיר לו את הבית: כיסוי דרכון יפהפה מעור משובח המשלב פלטת מתכת כסופה ועליה שם אישי. מדובר בכיסוי שמתאים לכל סוגי הדרכונים הבינלאומיים, לרבות כמובן הדרכון הישראלי, שיש לו חלוקת תאים חכמה לכרטיסי ביקור, לזיהוי מסלול מהיר בנתב"ג, לחשבוניות קנייה מהדיוטי פרי, למזומן, לכרטיסי עלייה למטוס וכדומה.
  • תחתיות זהב עם מסרים מיוחדים – מישהו יקר ללבכם קודם לעמדת ניהול? תחתיות זהב מתכתיות מהוות מתנה שימושית וגם יפהפייה לעיטור שולחן משרדי. מדובר בתחתיות המגיעות בקופסת עץ מקסימה בסגנון של תיבת אוצר, ועליהן משפטים מעוררי השראה. כמו כן, ניתן להוסיף גרפיקה אישית כגון תחתית עם הקדשה או משפט השראה עם לוגו, או רק לוגו בגדול. בקופסא הבסיסית יש 4 תחתיות וניתן להוסיף עד 6 תחתיות נוספות.
  • מצפן בקופסת עץ עם מסר מרגש – נכון שזו לא מתנה שימושית, אבל כאשר היא תעמוד על השולחן במקום העבודה החדשה היא תזכיר איפה הלב נמצא ולאן מכוונים. מדובר במצפן בועת זכוכית מרשים מאוד במראה עתיק, השוכן בתוך קופסת עץ בעלת פלטה מוזהבת עם כיתוב מעורר השראה.

 

עוד הרבה מתנות מקסימות לעבודה חדשה 

זו הייתה רק סקירה קצרה של מתנות למקום עבודה חדש המוצעות באתר שלנו, ויש עוד המון אפשרויות נוספות. את המתנות ניתן להזמין בקלות ובבטחה דרך האתר שלנו, בתהליך קצר ופשוט, וכאמור תוכלו גם לפנות אל הצוות שלנו בכל שאלה בטלפון 052-4411144. להזמנת מתנה לעבודה חדשה – לחצו כאן.