מתנה לעסק חדש – פרקטיות לצד ייחודיות Posted in: מתנות אישיות

פתיחת עסק חדש היא צעד משמעותי ואמיץ, רגע של תקווה וציפייה, שבו החלום מתחיל להתגבש למציאות. מתנה לכבוד אירוע זה צריכה לשקף את האופטימיות והתמיכה בבעל העסק החדש. מתנה שניתנת לאדם שפותח עסק היא לא רק מחווה של תמיכה, אלא גם אות לקשר חזק ואמון הדדי. כיצד אפשר לבחור מתנה שתשמח את בעל העסק הטרי, תעניק לו ערך מוסף ואולי אפילו תסייע לו להצליח? מאמר זה יעניק טיפים לבחירת מתנה לפתיחת עסק ויציע רעיונות למתנות מקוריות לעסקים.

 

איך בוחרים מתנות לעסק חדש? 

פתיחת עסק חדש היא פסגה שמציינת את סוף שלב ההכנות והתחלה של פרק חדש ומרגש בחייו של יזם. בחירת המתנה המושלמת תוכל לתרום לרוח החדשה ולאנרגיות הטובות המלוות את פתיחת העסק ולשקף את האמונה והתמיכה שלכם במסעו החדש של בעל העסק. אבל, איך בוחרים את המתנה המתאימה ביותר? הנה מדריך קצר לבחירת מתנה לפתיחת עסק חדש:

  • הכירו את העסק ואת בעליו – לפני שאתם בוחרים מתנות לעסק, חשוב מאוד להכיר את טיבו ואת האנשים שעומדים בראשו. האם העסק עוסק בתחום הטכנולוגי, השירותי או אולי במסחר? כל פרט יכול לתת לכם רמז לסוג המתנה שיתאים. חשבו גם על אישיותם והעדפותיהם של בעלי העסק. האם הם מעדיפים משהו פרקטי או שמא יעריכו מתנה סימבולית ואישית. 
  • חשבו על פרקטיות לצד אסתטיקה – מתנה לעסק צעיר צריכה להיות שימושית וגם להתאים אסתטית למרחב שבו היא נמצאת. לדוגמה, אם העסק כולל חלל משרדי, כדאי לחשוב על פריט שיכול להוסיף נוכחות וחמימות למרחב, אך גם ישמש באופן פרקטי, כמו קופסת עץ עם בלוק ממו או לוח שבועי. 
  • הגדירו תקציב למתנה – כדאי להגדיר מראש את התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע. חשוב לזכור כי מתנות לפתיחת עסק מוצעות בטווח רחב של מחירים, כך שאין ספק שתוכלו למצוא את המתנה המושלמת במחיר משתלם. 
  • בחרו במתנות יצירתיות שייחרטו בזיכרון – אל תפחדו לחשוב מחוץ לקופסא. מתנה יצירתית ומקורית תיצור רושם ותישמר שנים ארוכות. כך למשל ניתן לבחור בשעון חול מעוצב להנכחת משמעות הזמן, מאזניים במראה עתיק עם מסר על איזון וכדומה. 
  • הפכו את המתנה לאישית – מתנה אישית היא תמיד רעיון טוב. תוכלו לבחור מוצר שניתן לחרוט עליו את שם העסק, להוסיף מסר אישי ועוד. 


מתנות לעסקים – רעיונות מקוריים 

בחירת מתנה לעסק היא הזדמנות להראות תמיכה, אמון והערכה ליזם ולפרויקט שלו. בעזרת יצירתיות, רגישות והבנה של צרכי העסק, תוכלו למצוא את המתנה המושלמת. ב-MD4U תוכלו למצוא אוסף של רעיונות למתנות ייחודיות:

  • עיצוב משרד בהתאמה אישית – מתנה מקורית למשרד צריכה להיות לא רק שימושית אלא גם מיוחדת. תוכלו לבחור מתנה שתוסיף לאווירה ותעניק נופך של ייחודיות לעסק החדש עם עיצוב בהתאמה אישית: 
  • מתנות עם מסר – אם אתם מעוניינים להעביר מסר כמו זמן, איזון, ברכה וכדומה, תוכלו לבחור במתנות כמו שעון חול, מאזניים, בקבוקוני מזל וכדומה. ניתן כמובן להוסיף ברכה או מסר אישי לכל מתנה.  
  • מעמדי תמונות – אם בעל העסק הוא אדום קרוב או בן משפחה, תוכלו לבחור במעמדי תמונות עליהם תוכלו להזכיר לו חוויות מרגשות. דוגמא נוספת למתנה אישית היא לוח שחמט מעוצב או עם תמונות של בני המשפחה. מתנות אלו לא רק הופכות את החלל למזמין יותר אלא גם יכולות לשקף את אופיו של בעל העסק. 
  • אביזרים טכנולוגיים שימושיים –  בעידן הדיגיטלי של היום, הטכנולוגיה ממלאת תפקיד חשוב בפעילות העסקית. ניתן לבחור גאדג'טים טכנולוגיים שיסייעו לפרודוקטיביות וליעילות, כמו משטח לעכבר עם מטען אלחוטי לנייד, דיסק און קי מיוחד ועוד.
  • מוצרים פרקטיים מעוצבים – מוצרים שימושיים יכולים להיות גם סימבוליים עם מסר אישי עבור מקבל המתנה. לדוגמא, עט יוקרתי בקופסא, מחברת, בלוק ממו ועוד.
  • מתנה חגיגית וטעימה – לצד המתנות השונות, ניתן להוסיף גם מתנה מתוקה כמו ספל עם שוקולדים או בקבוק יין עם הקדשה וכדומה. 

 

בחירת מתנה לעסק חדש היא החלטה חשובה שאין להקל בה ראש. אם אתם מחפשים מתנה ייחודית עבור אדם שפותח עסק חדש, הגעתם למקום הנכון. סטודיו בוטיק MD4U הוקם בשנת 2001 ומאז מצא את דרכו לעולם המתנות המקוריות. אנו מציעים אינספור מתנות הוט קוטור ייחודיות, מקוריות ובהתאמה אישית לעסקים חדשים. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רעיונות ולבצע הזמנה ישירות לבית העסק. שירות המשלוחים האמין שלנו מבטיח שהמתנה שלכם תגיע במהירות ובמצב מצוין. לקבלת טיפים נוספים בבחירת מתנה ולהתייעצות מקצועית עם צוות המומחים של סטודיו MD4U, ניתן ליצור קשר במספר הטלפון:052-4411144 או בכתובת המייל office@md4u.co.il. לפרטים נוספים לחצו כאן