מתנה לשנה או שנתיים לזוגיות- מדריך והצעות Posted in: מתנות אישיות

כל שנה ושנה של זוגיות היא סיבה למסיבה ומהווה סימון דרך משמעותי. בני הזוג מוזמנים להעניק מתנות ייחודיות כדי להראות שהם שמחים ואוהבים להיות ביחד. אין צורך להילחץ ולחפש מתנות יקרות כדי להוכיח את אהבתם וניתן למצוא מתנות מותאמות אישית במחירים שווים לכל כיס.

 

מתנות מקוריות לאוהבים

ייצור הוט קוטור מאפשר לבני הזוג להעניק מתנות מקוריות, מעוצבות, איכותיות, פרקטיות ורבות ערך במחירים משתלמים. למעשה, תהליך הייצור מבוסס על לקיחת פריט כלשהו והתאמתו ללקוח באופן אישי.

לדוגמה:  ניתן לבחור פריט ב-100 ₪ ולהפוך אותו למתנה מקורית שאין שנייה לה. ניתן לעשות את זה גם עבור פריט ב-2,000 ₪. בשני המקרים, מדובר במתנה שלא ניתן למחזר או למצוא בשום מקום אחר כי היא מותאמת אישית לבני הזוג.

מתנות לשנה ביחד לא צריכות להיות יקרות במיוחד – אלא מדויקות ופוגעות בול בלב.

 

איזו מתנה יכולה להתאים לכבוד שנה ביחד?

מתנה לכבוד שנה ביחד תהיה כל דבר מרגש שמראה את המחשבה מאחורי בחירתה.  מתנה לשנה של זוגיות היא הזדמנות להראות את הנכונות של בני הזוג להשקיע אחד בשנייה ולצעוד קדימה גם בשנה הבאה.

מתנה ליום השנה, יכולה להיות ארנק עור עם הטבעת שם בן הזוג ו\או דיסק און קי דמוי מטיל זהב אשר מכיל זיכרונות מרגשים ויכול לשמש כתכשיט שולחני.

התפקיד של בני הזוג הוא להוסיף את הטאץ' האישי למתנה עם כיתובים מיוחדים, הקדשות ותמונות אישיות. מתנה שכזאת תספר את הסיפור של בני הזוג ותשאיר זיכרון חזק ועוצמתי.

 

מה לקנות לחבר לשנה?

מתנה לגבר לשנה ביחד צריכה להיות פרקטית, יוקרתית, מעוצבת, יצירתית, ונוגעת בלב כמו

  1. מצפן עתיק שמגיע בקופסה יוקרתית עם מסר נוגע
  2. שעון חול זהב יוקרתי שמגיע עם מסר מיוחד על "זמן"
  3. זוג ביצים יצוקות בזהב, 18 קראט עם הקדשה
  4. משחק קלפים מעוצב באופן אישי

טיפ: כל אלו יכולות להתאים גם בתור מתנה לחבר לשנתיים.

 

איך למצוא מתנות לשנה עם החברה?

מתנה לשנה או מתנה לשנתיים זוגיות צריכות להראות לה כמה היא אהובה.

 להלן מספר טיפים לבחירת המתנה המושלמת:

  1. מתנה תמיד תהיה מדויקת יותר כאשר הושקעה בה מחשבה מעמיקה ואינטואיציה פנימית.
  2. לחשוב מה היא אוהבת או מה היא אומרת שהייתה רוצה.
  3. הקדשה אישית יכולה לשדרג כל מתנה.

 

לא משנה, איזו מתנה תבחרו אל תשכחו את השילוש הקדוש: "אני אוהב אותך".

איך לדעת איזו מתנה הכי כדאי לבחור? מתייעצים עם סטודיו U4MD

סטודיו בוטיק MD4U מציע מתנות הוט קוטור ייחודיות, מקוריות ובהתאמה אישית. אם ברצונכם להביא מתנה שמראה תשומת לב אישית, מחשבה והשקעה מהלב, בחרו פריט בעל ערך ותתאימו אותו אישית לאהובים שלכם.

סטודיו בוטיק MD4U הוקם בשנת 2001 ומאז מצא את דרכו לעולם המתנות המקוריות וכיום, נהנה להתאים ללקוחותיו מתנות חזקות ומרגשות במיוחד לכל מאורע.

כדי לקבל טיפים נוספים בבחירת מתנה ולהתייעץ מקצועית עם צוות המומחים של סטודיו MD4U, ניתן ליצור קשר במספר הטלפון:052-4411144.