מתנה מיוחדת לאמא Posted in: מתנות אישיות

מתנה מיוחדת לאמא ולאישה

נשים, כידוע, ניחנות ברגישות ואינטואיציה קצת יותר משל גברים, והדבר נכון גם לגבי מתנות. היא בהחלט תוכל לזהות אם בן זוגה, הבן שלה או הגבר שמחזר אחריה ישב עם עצמו וחשב מה יכול לשמח אותה. אכן, זו יכולה וצריכה להיות מתנה שתשלב בין האטרקטיבי והעיצוב העדכני, לבין האישי והמרגש, בין הייחודי והמקורי ולעיתים גם השימושי והפונקציונאלי. בדיוק לשם כך אנו מציעים מגוון מתנות מיוחדות המעוצבות באופן מיוחד ואישי על ידי סטודיו בוטיק ומצליח, וגם לכם יש תפקיד חשוב בעיצוב המתנה.

לא יוצאים ידי חובה

אם זו מתנה מיוחדת לאישה שאתם מעניקים לה שי בפעם הראשונה, בוודאי כדאי שהיא תהיה יוצאת דופן ויוצאת מגדר השגרה. אבל גם אם זוהי מתנה מיוחדת לאמא שכבר קיבלה מכם מן הסתם מתנות לאורך השנים, וגם אם המתנה היא לבת זוג שכבר עשתה איתכם כברת דרך – כדאי לקנות מתנה שלא רק יוצאת ידי חובה, אלא מראה חשיבה והשקעה.

כן, אפשר להיכנס עוד פעם לאיזו חנות ולחפש תכשיט, תמרוקים או ספר, אבל למה לא להפוך את המתנה להרבה יותר אישית ומקורית? יתר על כן, בעזרת הסטודיו שלנו תוכלו להעניק מתנה מיוחדת לאישה במחיר סביר בהחלט, בלי להתחייב להוצאה יקרה להחריד, ולעשות זאת בדרך הקלה והפשוטה ביותר – אונליין בלי לצאת מהבית.

אבל הכי חשוב: זו באמת מתנה מיוחדת לאמא שמעידה על מחשבה, על השקעה, היכרות איתה ועם מה שמשמח אותה. זו מתנה שתהווה תזכורת מתמדת למי שרואה את האישה האהובה, למי שמכבד ומעריך אותה, ואין עוד מתנה אחרת שהיא בדיוק כמוה.

ומה אפשר לקנות במתנה?

אם תעיינו באתר שלנו תראו שיש המון אפשרויות של מתנות לנשים ואמהות, ולכל אחת מהן יש הקסם המיוחד והנגיעה האישית שלה. לדוגמא, בתור מתנה מיוחדת לאישה אפשר להזמין מאיתנו נרתיק בעיצוב אישי דמוי עור בעל הדפס מיוחד, שנתפר באופן יחידני. על גבי הנרתיק השימושי שילווה את מקבלת המתנה בכל יציאה מהבית, יודפסו תמונות המשולבות בגרפיקה מהממת, בעוד אתם יכולים לבחור את הרקע שנראה לכם הכי מתאים. מדובר בלא פחות מעשרים וארבע תמונות לבחירתכם, שאותן אנו נדפיס בשילוב מרהיב ואלגנטי על גבי הנרתיק, למשל תמונות של אנשים אהובים על מקבלת המתנה, תמונות שלה וכן הלאה. הנה לינק ישיר למתנה זו: מתנה מיוחדת לאישה

דוגמא של מתנה מיוחדת לאמא היא יהלום ענק הנושא מסר ייחודי. זוהי מתנה מרגשת המורכבת מזכוכית קריסטלית המעוצבת בצורת יהלום, מונחת בתוך קופסת תכשיטים. על חלקה הפנימי של התיבה, עם פתיחתה, ניתן לקרוא את המסר: את יקרה ונדירה כיהלום, ואפשר גם להוסיף הקדשה אישית או תמונה והקדשה – למשל תמונה של אמא. הנה לינק ישיר למתנה זו: מתנה מיוחדת לאמא

לעזרה ופרטים נוספים

רוצים לקבל עוד פרטים על מתנה מיוחדת לאישה? מעוניינים בסיוע שלנו בבחירת מתנה מיוחדת לאמא ובעיצובה? בכל שאלה ועניין תוכלו לפנות אל אנשי הסטודיו בטלפון 052-4411144.