מתנה עם הקדשה Posted in: מתנות אישיות

מתנות למשרד עם הקדשה

החיים שלנו בעידן המודרני מאד תובעניים ושאפתניים, וכך אנו מוצאים שאת רוב שעות היום אנו מבלים בעבודה. אם גם הגבר או האישה שלכם נמצאים הרבה במשרד, למה שלא תקנו להם מתנה ייחודית למשרד אשר תזכיר להם שאוהבים אותם בבית? אפשר לקנות מגוון מתנות למשרד (מומלץ לרכוש מתנה עם הקדשה), לפניכם מספר דוגמאות:

– משטח לעכבר – משטח עכבר עם תמונות מודפסות אישית של כל אהוביו, היא מתנה נהדרת לכל אחד שנוהג לעבוד הרבה במשרד מול המחשב
– שעון מיוחד עם תמונה – מתנה מצוינת המשלבת שעון שימושי ותמונה יפה שלכם יחד או של המשפחה
– מעמד לעטים – מתנה מושלמת למשרד, מעמד המחזיק עטים עם תמונה יפה מודפסת על גביו
– קוביית תמונות זהב – קוביית זהב בגודל מושלם להניח על השולחן במשרד, כאשר על כל צלע יש תמונה אישית אחרת.
– עט מצופה זהב – העט יכול לשמש לכתיבה או כקישוט למשרד. העט מגיע עם פלטת אלומיניום זהב ארוכה עם הקדשה אישית מהממת
– מאזניים עתיקים בקופסת זכוכית – מתנה מצוינת עבור עורך דין, שופט או כל אדם שהאיזון בחיים מדבר אליו – המתנה כוללת מאזניים יפיפיות בעלות מראה עתיק, שמורות היטב בקופסה שקופה, כאשר הקיר האחורי בקופסה עשוי מתכת זהובה, עליה חרוטה
הקדשה מרגשת
– עוגיית מזל – לא מדובר בעוגייה שאוכלים, אלא בעוגיית מזל זהובה או כסופה המוגשת בקופסה יפייפיה עם הקדשה קצרה ומרגשת על מזל
– ביצת זהב – מתנה נהדרת למשרד היא ביצת זהב מיוצרת ביציקה מיוחדת. הביצה מגיעה בקופסה יפה, כאשר חלקה העליון מכיל הקדשה אישית: שכל מה שתדגור עליו יהפוך לזהב
– שעון חול מזהב – שעון חול יפיפה מלא חול בהיר והקדשה כסופה בחלקו העליון שמדברת על "זמן", קישוט מיוחד ומעניין למשרד.
– ספל קפה – הספל יכול להגיע עם הקדשה אישית או עם תמונה יפה, אך בכל מקרה הוא כנראה יחשוב עליך בכל פעם שישתה קפה במשרד

מתנה עם הקדשה למשרד – אפשרות נהדרת

 גם מעמד למשרד עם הקדשה או כל פריט אחר הנושא מספר מילים אישיות, הוא בהחלט בחירה מצוינת. ההקדשה יכולה להיות ביחד עם תמונה או בלעדיה, והמטרה שלה היא דומה: להזכיר למי שמקבל את המתנה את הנותן שלה, הערכתו, הוקרתו וכדומה. זו יכולה להיות למשל הקדשה לבבית מבן הזוג או הילדים, וכן הקדשה שמגיעה מקולגות לעבודה או שותף עסקי. בכל מקרה, אנו מציעים להקדיש מחשבה לטקסט שתרצו שנטביע על גבי המתנה שלכם, כי הוא יעמוד עם המתנה על שולחן העבודה, הארונית או המדף במשרד, וילווה את מקבל המתנה לאורך שעות היום.

מתנה למשרד עם תמונה – בחירה מצוינת

 כפי שראיתם מהדוגמאות למעלה, מתנות עם תמונה למשרד הן בהחלט אופציה שניתן לבחור בה באתר שלנו. ישנן מתנות המשלבות תמונה אחת כמו מעמד לעטים עם תמונה ויש גם מתנות שמכילות שתיים, שלוש, ארבע תמונות ויותר. הרעיון הוא כמובן שמקבל המתנה יזכור גם במהלך יום העבודה את מי שאוהב אותו, שמחכה לו בבית, ואת האנשים היקרים ביותר לליבו. מתנה למשרד עם תמונה נותנת "זריקת אנרגיה" נפשית, שנדרשת לפעמים במהלך העומסים והמטלות של יום העבודה, כאשר מגיעים למשרד על הבוקר, כאשר לוקחים אחריות ומשתתפים בפרויקטים מורכבים. תמיד טוב לדעת שבבית יש מי שאוהב אותנו ללא תנאי, וכך אנו גם אוהבים אותו.

מתנות מיוחדות שאין כמותן

 כאשר מעניקים מתנה למשרד לבן הזוג, לאבא או אמא, לקולגה וכן הלאה, צריך לזכור שעבור אנשים רבים המשרד הוא מעין "בית שני" שבו הם מעבירים חלק לא מבוטל משעות היום. יש לכך משמעות גדולה מבחינת חשיבותו של המשרד בחיים, הסביבה שבה האדם עובד והנגיעות האישיות שלה. לכן, כאשר בוחרים מתנות לקראת חגים, ליום ההולדת, לרגל קידום בעבודה או מכל סיבה אחרת, כדאי להשקיע מחשבה במקום לבחור "עוד מתנה" רגילה כפי שאפשר למצוא באלפי אתרים ברחבי הרשת.

 מוטב להשקיע במתנה שתהיה באמת מיוחדת ומקורית, כלומר כזאת שבסופו של דבר אין עוד אחת כמוה. כזו שתהפוך את סביבת העבודה לאישית באמת, מטופחת ונעימה, עם המגע והאופי הייחודי של האדם שנמצא בה לאורך היום. וזה בדיוק מה שאנו עושים בתור סטודיו המתמחה במתנות ייחודיות, מפתיעות ומרגשות למשרד ולבית. כל מתנה היוצאת תחת ידינו תפורה בדיוק עבור הלקוח והעדפותיו, ולא תוכלו למצוא עוד אחת בדיוק כמוה – בין אם מבחינת העיצוב המרשים, ההקדשה או התמונה. והתוצאה היא מתנות מרשימות ומכובדות, יפות ומרגשות, שכל אחד ישמח מאוד לקבל ולהציב בגאווה במשרד שלו.

להזמנת מתנה עם הקדשה למשרד

 מתנות למשרד עם הקדשה הן הרבה יותר מיוחדת מכל מתנה אחרת. ההקדשה מעניקה פן אישי יותר למתנה והמקבל שלה יעריך אותה הרבה יותר מפני שכל פעם שישתמש או יביט בה – היא תעלה לו חיוך וזיכרון נעים. אם אתם זקוקים לעזרה בבחירת המתנה, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר באתר או באמצעות הטלפון 052-4411144 ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם.