מתנות יוקרתיות לגבר Posted in: מתנות אישיות

מה לקנות לגבר

אם הגיע תאריך חשוב בלוח השנה ואת מחפשת בנרות מתנה שהיא לא חולצה חדשה או סט גרביים, את יכולה להפסיק לחפש, כי אצלנו תמצאי בקלות מתנה יוקרתית לגבר שלך. אנחנו יודעים כמה קשה יכולה להיות בחירת מתנה לגבר, האפשרויות הרבה יותר מצומצמות והחנויות המוקדשות לכך מעטות, אך אל דאגה – יש לנו את הפתרון המושלם עבורך.

באתר שלנו, md4u, ניתן למצוא מגוון מתנות יוקרתיות לגבר כגון:

 – ארנקים וכיסויי דרכון יוקרתיים בעיצוב אישי – ארנקים ודרכונים יוקרתיים מיוצרים מעור עליהם ניתן להקדיש חריטה של שם אישי.

 – ספל ותחתית עם ברכות ושוקולד – אם הגבר שלך שתיין קפה גדול, למה לא לקנות לו ספל ותחתית מלאים בברכות שאת רוצה לאחל לו ולמלא את הספל בשוקולד?

 – מחזיק מפתחות עם הקדשה אישית – אם האוטו הוא האהבה האמיתית שלו (אחריך כמובן), תקני לו מחזיק מפתחות עם הקדשה מרגשת, אשר תעלה חיוך על פניו בכל פעם שהוא יעלה על ההגה או יצא מהבית.

 – מצפן בעל מראה עתיק והקדשה מרגשת – אם הגבר שלך הוא בחור של טבע או אולי מחבב עתיקות, אנחנו ממליצים על אחד מהמצפנים המקסימים והיוקרתיים שלנו, אשר ניתן לחרוט הגדשה מרגשת על הקופסה השקופה המחזיקה אותם.

 – עט מצופה זהב עם הקדשה – עט מצופה זהב 14 קארט הוא ללא ספק מתנה יוקרתית במיוחד. מומלץ להביא לגבר שנהנה מכתיבה או עם משרד בו יוכל להציג אותו לראווה.

מתנות יוקרה לגבר הן הפתרון המושלם לכל מאורע: יום הולדת, יום נישואים, יום אהבה וכו'. כבר אין צורך להיתקע או לשבור את הראש ברעיונות למתנה שעדיין לא קנית לו. כל מתנות היוקרה באתר הן איכותיות ובעלות אפשרות להדפסה או חריטה, כך שניתן להעניק פן אישי לכל מתנה.

אם החלטת שמתנה יוקרתית עם הקדשה אישית היא בדיוק מה שאת רוצה, נשמח אם תצרי אתנו קשר באתר או באמצעות מספר הטלפון 054-4411144 ונשמח לעזור לך להתאים את המתנה המושלמת.