מתנות לגבר לטו באב Posted in: מתנות אישיות

מתנות יום האהבה מקוריות לגבר

יום האהבה הוא אומנם לא יום הולדת או יום נישואים, אך הוא ההזדמנות מצוינת להגיד אחד לשנייה כמה אתם אוהבים ומעריכים. אם את רוצה לתת לו מתנה אישית, מקורית ושתביע את אהבתך, אך נתקלת בבעיה הידועה של חוסר ברעיונות מקוריים, הגעת למקום הנכון.

באתרנו תוכלי למצוא מגוון מתנות יוקרתיות ואישיות, עם אפשרות לחריטת משפטים מרגשים והדפסת תמונות על גבי פריטים שונים כמו ארנקים, כיסויי דרכון, שעונים, שוקולדים ועוד.

מתנות לגבר לטו באב שיגררו מחמאות רבות, עשויות להיות:

 – בקבוק אהבה מלא ציטוטים ומשפטי אהבה, עם תמונה אישית שלכם יחד

 – יין ושוקולד מעוצבים אישית עם תמונה מודפסת על גבי בקבוק היין ועל חפיסת השוקולד

 – ערכה לבוקר רומנטי- ערכה המכילה סינר ספלים ותחתיות כולה מעוצבת באופן אישי ורומנטי

 – קוביית הפלא, קובייה מיוחדת, מכוסה בתמונות מרגשות, אשר ניתן להחליף את מיקומן ולפתוח תמונות חדשות בקובייה באמצעות משחק קצר עם חלקיה השונים

מתנות לגבר ליום האהבה מקוריות הן המתנות הטובות ביותר, כי מי צריך עוד בושם או חולצה נוספת בארון, כאשר אפשר לקבל מתנה עם מחשבה אישית, הקדשה מרגשת ותמונות? כאשר המתנה אישית, היא משמעותית יותר ומזכירה רגעים יפים, אשר מעלים חיוך בכל פעם שמביטים בה. בנוסף להרגשה המיוחדת והתחושה שהשקעת, המתנה גם פרקטית ויכולה לשמש את בן הזוג ביום יום.

כדי לבחור את המתנה המושלמת, עליך להחליט מה הגבר שלך יעריך יותר: ארנק חדש? בקבוק ין ושוקולדים? אולי פירמידת קריסטל עם הקדשה אישית? לאחר שתקבעי את הסגנון המועדף עליו, תוכלי לבחור מתנה שתתאים לו. אם את זקוקה לעזרה בהתאמת המתנה, את מוזמנת ליצור אתנו קשר באמצעות האתר או במספר הטלפון 052-4411144. אחד מנציגנו ישמח לסייע לך בבחירת המתנה המושלמת ליום האהבה ובשליחת ההזמנה שלך. את אפילו לא חייבת לבוא לאסוף את המתנה מרמת גן, אנחנו יותר מנשמח לשלוח אותה עד אליך, כך שתוכלי ליהנות מהזמן הנוסף כדי להזמין מקומות לשניכם במסעדה אהובה או בתכנון יום כיף שלם לך ולו.