מתנות לחברה הכי טובה שלך Posted in: מתנות אישיות

מחפשת מתנה לחברה טובה שלך לכבוד יום ההולדת, לרגל גיוס לצה"ל, ליום הנישואין או לכל מועד אחר? אם כן, באתר של הסטודיו שלנו תמצאי שלל רעיונות למתנה לחברה הכי טובה, מביניהם תוכלי לבחור במה שאת יודעת שישמח אותה וידבר אל ליבה.

לאורך השנים אנו פוגשות הרבה נשים ומפתחות איתן קשרי ידידות וחיבה, אבל יש כאלו שאיתן הקשר יותר עמוק והן יקרות מאוד לליבנו. לכן, מתנה לחברה הכי טובה היא קצת יותר מעוד בושם או עוד ספר, או עוד מוצר בייצור המוני שכל כך מאפיין את תרבות השפע שלנו. דווקא לאור ההיצע העשיר שבשוק, כדאי לחפש מתנות מקוריות לחברה הכי טובה, כאלו שיש בהן גם אמירה אישית וגם איכות ויוקרה המעידות על השקעה, מחשבה ואכפתיות. בדיוק למען המטרה הזו אנו מציעים מתנות ליום הולדת לחברה, או לכל

אירוע אחר, המוכנות ומותאמות באופן אישי, עשויות מחומרי גלם משובחים, ושמות דגש על הפרטים הקטנים ביותר.

 

אז מה אפשר להביא לחברה הכי טובה

קופסת תכשיטים יוקרתית בעיצוב אישי >>

מחברת אישית ועט כסופה במארז יוקרתי >>

 

אם את מחפשת מתנות ליום הולדת לחברה הכי טובה, פשוט שוטטי באתר שלנו ועייני במגוון הרחב שאנו מציעים. את החברה הכי טובה שלך את מכיר מן הסתם הכי טוב, ותוכלי לבחור עבורה מתנה שבאמת תמצא חן בעיניה, תרגש אותה ותהווה מזכרת נהדרת לחברות היקרה שלכן. לדוגמא, אם מדובר באישה יצירתית עם חיבה לפריטי רטרו ייחודיים, תוכלי להביא לה את ברכת הבית בעיצווב רדיו וינטג'. מדובר בברכה הכתובה בלשון עכשווית שאותה תוכלי להביא למשל לרגל החגים, או כשהיא עוברת לדירה חדשה וכדומה, ותוכלי להוסיף עליה את שמה של החברה.

מצד שני, לאישה המנהלת קריירה או פשוט כזו שאוהבת לכתוב לעצמה, מתנת יום הולדת לחברה הכי טובה יכולה להיות מחברת אישית עם עט כסופה המגיעים במארז יוקרתי. זוהי מתנה מרהיבה הכוללת מחברת עם חזית אלומיניום מודפסת בעיצוב אישי לבחירתך, וכן עט כסופה המשלבת בין עיצוב מודרני למסורתי. ואם מדובר באישה שיש לה חיבה לתכשיטים, מתנת יום הולדת לחברה יכולה להיות קופסת תכשיטים יפהפייה בעיצוב וייצור אירופאי, בעלת פלטה עליונה המעוצבת עם גרפיקה אישית ונושאת תמונה גדולה ומשפט מרגש. בתוך הקופסא יש קומת בסיס לתכשיטים, משקפיים ושעונים, ובקומת המכסה ישנם שלושה תאים למגוון תכשיטים. עם קומת המכסה המתנתקת תוכל החברה שלך לקחת את התכשיטים לכל מקום בקלות.

מעבר לכך באתר שלנו תמצאי עוד המון מתנות מקוריות לחברה הכי טובה, אותן תוכלי להזמין בקלות ובבטחה אונליין. לפרטים נוספים בנושא ולקבלת סיוע מקצועי הנך מוזמנת לפנות אל הסטודיו בטלפון 052-4411144.