מתנות ליום האהבה לגבר – הכי מיוחדות שיש Posted in: מתנות אישיות

מחפשת מתנות לגבר ליום האהבה? רוצה לרגש אותו עם מתנה יוצאת דופן, ייחודית ומושקעת? אם כן, באתר שלנו תוכלי למצוא שלל רעיונות למתנות לחג האהבה ולהזמין את מה שתפור בדיוק לגבר שלך. אנו מציעים מתנות הוט קוטור, כלומר כאלו שהוכנו והותאמו באופן אישי, בדגש על מראה מרשים, וממש לא עוד מתנה בנאלית שיוצאת מפס ייצור המוני.

אכן, אצלנו תוכלי להזמין מתנה לוולנטיין לגבר שהינה מקורית לחלוטין, ושאף אחד אחר לא יוכל לשכפל או למחזר אותה. אין עוד אחת כמוה. יש לנו בשבילך ובשבילו דברים ליום האהבה שיפתיעו, ירגשו ויעוררו רגשות עמוקים, עם שלל אפשרויות לבחירה. תוכלי לדבר עם הצוות שלנו כדי להיעזר בבחירת מתנה לבן זוג ליום האהבה הכי טובה והכי מתאימה לו, וכמו כן – אם את מעוניינת תוכלי להגיע לסטודיו שלנו כדי להתרשם מדוגמאות חיות של המוצרים.

מה את יודעת על יום האהבה?

לפני שנציג כמה מתנות ליום האהבה לבן הזוג, אולי כדאי שנגיד כמה דברים על יום האהבה. למעשה, אנו התברכנו באפשרות לחגוג את היום הנהדר הזה בשני מועדים – לועזי ועברי. מבחינת המועד הלועזי, הוא חל ב- 14 לפברואר ונועד לציין את זכרו של ולנטינוס הקדוש. מסופר כי ולנטינוס השיא חיילים רומאיים שנרדפו בגלל דתם, הושם בכלא, ולפני שהוצא להורג הספיק לרפא מעיוורון את בת הסוהר, וכתב לה מכתב החתום – שלך, ולנטינוס. כך, לאורך השנים ונטינוס הפך לפטרון האוהבים.

לעומת זאת, יום האהבה שלנו הוא כמובן ט"ו באב, ומציין יום של נחמה ופיוס בעם ישראל. בימים אלו היו יוצאות נשות ירושלים לרקוד בכרמים כשהן לובשות לבן, במטרה למצוא שידוך. היו אלו ימי חג בעלי חשיבות גדולה, שככל הנראה היו חשובים בעבר כמו יום כיפור, ובהם היו מנהגים שונים, כגון התערבבות של השבטים אחד בשני, הפסקת כריתת עצים, ועוד.

שלל מתנות ליום האהבה לגבר

כאמור, באתר שלנו תוכלי למצוא שלל רעיונות ליום האהבה, בין אם מתנות לטו באב לבן זוג או מתנות לוולנטיין לגבר. למשל, אם את רוצה לתת לו מתנה שתמיד תהיה צמודה אליו, תוכלי להזמין לו ארנק עור עם הטבעת שם. גברים רבים אוהבים מתנות שהן גם יפות ואיכותיות, וגם שימושיות, ואין ספק שהארנק הפרקטי והנוח הזה ישרת אותו נאמנה. הוא אמנם קומפקטי לצרכי נוחות, אבל מכיל הרבה מאוד מקום לשטרות ולכרטיסי אשראי, והעיצוב – פשוט מושלם.

מצד שני, מתנה לכאורה טכנולוגית אבל למעשה סופר מרגשת, היא דיסק און קי מטילון זהב, שעליו תוכלי למסור לו המון זיכרונות. על הדיסק און קי תוכלי לשמור למשל תמונות שלכם מרגעים מיוחדים, טיולים ואירועים, או תמונות מתחנות שונות בחייו, קריירה, צבא, לימודי ועוד. כל זה עטוף בצורה של מטיל זהב שבהחלט יכול לשמש בתור תכשיט שולחני, עם קופסה מהודרת שעליה פלטה זהובה. על הפלטה יופיע טקט מקסים שמדבר על החשיבות של הזיכרונות הקטנים המרכיבים את החיים.

ואם כבר דיברנו על הרגעים היפים של החיים, מה דעתך על מתנות לוולנטיין בדמות תמונות על מגנטים אישיים מאלומיניום, על גבי לוח מודעות מנירוסטה. מדובר בלוח נירוסטה בגודל של 40 על 50 ס"מ עם מסגרת מודרנית, כשניתן לבחור בין מסגרת לבנה או שחורה. על הלוח עצמו יש שניים עשר מגנטים מעוצבים היטב, עם צבע בסיס של מתכת מבריקה כמראה. אם תרצי, תוכלי לבחור בין תמונות צבעוניות או שחור לבן, ותוכלי גם להוסיף עוד מגנטים מעבר לשניים עשר הבסיסיים של המתנה.

אם נחזור לרגע אל המתנות השימושיות, אולי יתאים לו שעון מדליק בעיצוב רדיו וינטג'? את השעון אפשר להעמיד על שולחן או שידה בכל מקום – בחדר השינה או הסלון שלכם, במשרד שלו וכדומה, והוא בוודאות ישדרג את החלל. זהו שעון בעיצוב מרשים המשלב גרפיקה אישית באמצעות תמונות שתעבירי לנו, כך שהתוצאה היא אחת ויחידה – אין עוד שעון כזה בעולם.

עוד המון מתנות ליום האהבה לבן זוג

זו הייתה רק סקירה קצרה של מתנות ליום האהבה לגבר המוצעות באתר שלנו, ויש עוד המון אפשרויות נוספות. את המתנות ניתן להזמין בקלות ובבטחה דרך האתר שלנו, בתהליך קצר ופשוט, וכאמור תוכלי גם לפנות אל הצוות שלנו בכל שאלה בטלפון 052-4411144. להזמנת מתנה ליום האהבה לגבר – לחצי כאן.