מתנה לגננת לסוף שנה Posted in: מתנות אישיות

מגוון מתנות למטפלות סוף שנה

סוף השנה הגיעה ואיתה הגיעה העת להודות לגננת, שהעבירה עם ילדך את השנה האחרונה. מתנת סוף שנה היא כמובן אינה חובה ואיש לא מצפה לה, אבל אם את מרגישה צורך לסכם את השנה עם מתנה קטנה ומושקעת, יש לנו בדיוק את מה שאת צריכה.

כדי לרגש ולהעניק מתנה באמת מיוחדת, אנחנו ממליצים לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולתת מתנה שימושית עם הקדשה אישית ולא סלסלת קרמים או נר ריחני, שהם מתנות מאוד חביבות בפני עצמם, אבל לא כל כך ייחודיות ואישיות. מתנה אישית עם מחשבה והשקעה העומדות מאחוריה, היא הרבה יותר מהנה לקבל, מרגשת וזכורה. אם את לא בטוחה איזו מתנה לגננת לסוף שנה הכי כדאי לקנות, עשינו לך רשימה קצרה ושימושית.

 – מחברת זהב עם מסר מדהים – לגננות יש הרבה מה לכתוב, תזכורות, שיעורים, פעילויות, מספרי טלפון ועוד מגוון דברים הקשורים לעבודה ולעולמן האישי, מחברת זהב דקורטיבית עם מסר אישי יכולה להיות בדיוק המתנה שתשמש אותה לאורך כל השנה הבאה ותגרום לה להרגיש מוערכת בכל פעם שתפתח אותה.

 – בלוק ממו זהב – הוא פריט שימושי שיכול לעזור לכולם: כל אחד זקוק לתזכורות, מקום לכתוב בו בהיסח הדעת בזמן שיחת טלפון חשובה. בלוק ממו מלא דפי תזכורת זהובים שיכולים לכלול רשימת קניות, TO DO LIST, הערות חשובות משיחת טלפון וכו'. על בלוק הממו הזהוב אפשר להטביע הקדשה אישית, וקיבלת מתנה שימושית, יפה, ייחודית ואישית שהגננת תעריך מאד.

 – חפיסת שוקולד וספל עם הקדשה – מי לא אוהבת שוקולד? לכן אם את מחפשת מתנה מתוקה, אך אישית, למה שלא תרכשי את ספל הקפה המקסים שלנו עם ידית הלב ושם הגננת? הספל מגיע עם לבבות שוקולד זהובים ועם חפיסת שוקולד איכותית עליה מודפסת המילה "תודה" במגוון שפות. מתנה אישית, שימושית וכיפית, שבאמת מעבירה את הכרת התודה שלך על השנה שעברה.

עוד מגוון רחב של מתנות למטפלות וגננות לסוף השנה

באתר שלנו תמצאו עוד שורה ארוכה של מתנות למטפלות סוף שנה, כולן איכותיות מאוד, מקוריות וייחודיות, ובאמת מעידות על הוקרת התודה עבור ההשקעה של המטפלות ביקרים לנו ביותר. הנה מספר דוגמאות נוספות עבור מתנות לסוף שנה למטפלות:

  • יומן זהב שימושי ומרגש – ממש כמו המחברת ובלוק ממו, גם יומן זהב יכול להוות מתנה שתופסת שתי ציפורים במכה אחת: גם מרגש ומחמם את הלב, וגם שימושי מאוד. אנו מציעים יומן קומפקטי ופרקטי של יומי ושנתי, שנכנס לתיק של המטפלת בקלות ועוזר לה לארגן את התאריכים והאירועים בחייה האישיים והמקצועיים. זהו יומן עם עיצוב יפהפה בעל חזית שעשויה מאלומיניום מיוחד בצבע זהב יוקרתי, ועל גביו מוטבע מסר מקסים שעוסק בהתחלות חדשות. לכן, זוהי מתנה נהדרת עבור המטפלות בסוף השנה ולקראת תחילתה של השנה הבאה, וכן למטפלת שמסיימת את דרכה בפעוטון או בגן.
  • שעון חול רוז גולד – הימים חולפים, השנה עוברת, אבל המנגינה לעולם חוזרת. אם יש משהו שברור מאוד בחייה של המטפלת והגננת הוא חלוף הזמן, כאשר היא רואה את הילדים הולכים וגדלים, וממשיכים לכיתה א'. את מוטיב הזמן ניתן לשלב גם במתנה בדמות שעון חול מזכוכית בעל מצתקן מיוחד בצבע רוז, אשר מעליו מוטבע ציטוט מקסים של נשיא ארה"ב קנדי: WE MUST FIND TIME TO STOP AND THANK THE PEOPLE WHO MAKE A DIFFERENCE IN OUR LIVES. מתנה זו משלבת בין מסר יפהפה, מוטיב הזמן, יצירתיות ויוקרה, והיא נהדרת לכל מי שרוצה להעביר מסרים של הערכה ותודה.
  • קופסת תכשיטים מדהימה – לגננת של הילדים יש כמובן גם חיים פרטיים ואירועים שהיא הולכת אליהם לבושה במיטב הבגדים והתכשיטים. אז הנה מתנה ששמה בצד את ענייני העבודה ורואה את האדם שמאחורי התפקיד: קופסת תכשיטים יפהפייה בעיצוב וייצור אירופאי, אשר בה הפלטה העליונה מורכבת מגרפיקה אישית, כלומר מקולאז' של מספר תמונות של המטפלת, בני משפחתה או אולי תמונות עם ילדי הגן. בקומת הבסיס יש שלושה תאים לתכשיטים, משקפיים ושעונים, בקומת המכסה שלושה תאים לתכשיטים מגוונים, ואילו המכסה עצמו מתנתק ומתאים בתור קופסא לנסיעות. יש לקופסא טקסטורה אלגנטית וריפוד בבטנה מקטיפה למראה מושלם.

 את עומדת לסיים שנה עם מישהי שהשקיעה בילדים היקרים שלך והגיע הזמן להשקיע בחזרה עם מתנה אישית ומיוחדת שתגרום לה להרגיש מוערכת ולהתחיל את השנה הבאה עם גל מחודש של מוטיבציה. אין כמו להגיד תודה לגננת עם מתנה אישית ומיוחדת, שתוכל לשמח אותה בכל פעם שתביט בה.

אם גם את מחפשת מתנה ייחודית, שימושית ואישית להגיד תודה על שנה נפלאה, האתר שלנו עומד לרשותך עם מגוון מתנות מקסימות לסוף השנה. אם יש לך שאלות או שאינך בטוחה במה לבחור, את מוזמנת ליצור אתנו קשר עוד היום במספר הטלפון 052-4411144 או השאירי הודעה באתר. אחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך.