מתנות לנערות ונערים Posted in: מתנות אישיות

מחפשים מתנה מגניבה לנער או לנערה? זה אכן לא פשוט, מדובר בחבר'ה די בררניים שלא תמיד קל לרצות אותם או לעמוד על דעתם. אבל בכל זאת, יש היום המון אפשרויות שאפשר לשמח בהן את בני ובנות הנוער. אז אם אתם מחפשים מתנות לבני נוער שיתאימו לטעמם, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם. נשמח להציע רעיונות למתנות לגילאים השונים ולאירועים מגוונים.

 

מתנות לבנים

כיף לשמח וכיף לקלוע לטעמם של בני נוער. מתנות לבני נוער יכולות להיות מיוחדות ומגוונות. מתנות המותאמות לסגנון החיים, לתחביבים ולטעם האישי. בין אם מדובר בבקבוק זכוכית לחדר עם פתקים עליהם כתובים משפטי השראה שכיף לפתוח ולקרוא או זוג נרות עם תמונה והקדשה אישית. תמיד ניתן למצוא משהו מתאים, נחמד, משעשע ואף שימושי.

מתנות לבנות יכולות להיות מתנות בהקדשה אישית לצד מתנות לגיל 12 כגון ספל עם ברכות מופדסות עליו ועל התחתית עם מלא שוקולדים או ממחזיק מפתחות בצורת טיל זהב עם הקדשה אישית.

בני נוער אוהבים דברים מדליקים, שמסקרנים אותם ומעסיקים אותם. מתנות לגיל 13 לבנים יכולים מצפן בקופסת עץ עם מסר מרגש או שעון חול מיוחד. גם פאזל קוביות עם תמונות מעולם התוכן שלהם או של חברים.

 

מתנות לנערות

להיות נערה מתבגרת זה לפעמים לא קל, אבל אם אפשר לשמח אותה במתנה מרגשת או מקורית כדאי "לקפוץ" על ההזדמנות. מתנות מקוריות לנערות יכולות להיות מתחומים שונים ומגוונים. בנות מאוד אוהבות לטפח את החדר שלהן בגיל הזה ולשהות בו שעות ביחד עם חברות.

נרות, כאמור, עם הקדשה אישית יכולה להיות מתנה נפלאה, תמונה מיוחדת ממתכת עם קולאז' של תמונות של הנערה או קופסת תכשיטים מעוצבת בסגנון מדליק עם הקדשה אישית. רשת שחורה עליה תלויות תמונות של משפחה וחברים לחדר, מגנטים אישיים מאלומיניום על לוח שנראה כמו לוח מודעות, רעיון מדליק ומשעשע.

ציפית לכרית עם השם שלה והקדשה וספל מלא בשוקולדים הן מתנות ליום הולדת 15 משמחות.   מתנה לילדה בת 15 גם יכולה להיות ספל עם תמונות שלה מלא בממתקים,  או נרתיק לנשיאת דברים בעיצוב מקסים.

תכשיטים הן  מתנות לגיל 16 נפלאות שכל בת 16 תעריך. אם זו שרשרת עם תליון עם הקדשה אן עם השם שלה, או זוג עגילים משגע. מתנה לבת 16 יכולה להיות גם סט מגבות איכותיות עם השם שלה.

 

מתנות לבני נוער

כשזה מגיע לבני ובנות נוער, אפשר לראות שיש שפע של רעיונות למתנות מדליקות, בין אם זו מתנה שימושית, משחק, אביזר אופנתי או משהו חמוד לחדר. בני נוער הם מביני עניין, יודעים מה משמח אותם ומה הם אוהבים ואפשר בקלות למצוא להן מתנות מתאימות.

בני נוער מבינים איכות ויודעים לזהות מתנות שמיוצרות מחומרי גלם איכותיים, מושקעות ומקוריות. תמיד נעים לדעת שהצלחתם לשמח ולרגש.

לעוד רעיונות מקוריים מומלץ לבדוק בmd4u ולראות את כל המתנות המגניבות שיש שם, מאוד איכותיות ומאוד מקוריות שיכולות להתאים לאירועים שונים ולגילאים שונים. מתנות המגיעות עם אפשרויות חריטה והדפסה להקדשה אישית מרגשת.