מתנות עם תמונה אישית Posted in: מתנות אישיות

מתנות עם תמונה אישית – המתנה המושלמת

מתקרב מועד חשוב ואתם אבודים? לא יודעים מה לקנות לבן או בת הזוג החשובים שלכם? אתם יכולים להירגע, כי הגעתם למקום הנכון: יש לנו את המתנה המושלמת בשבילכם, המתאימה לכל אירוע מיוחד – ללא יוצאים מן הכלל.

אם לא ניחשתם עד עכשיו, המתנות המושלמות לכל אירוע הן מתנות עם תמונה אישית, כי בואו נהיה כנים – מי לא אוהב לראות את עצמו עם האדם שהוא אוהב על גבי פריטים שונים כמו קופסאות, ארנקים, שוקולדים, בקבוקים ונרות? באתר שלנו אנחנו לקחנו את זה צעד קדימה ואתם מקבלים ממש גרפיקה אישית ומושקעת אותה אנו מדפיסים או חורטים על פריט מהמם, ואז כל המתנה מקבלת משמעות חדשה – כבר לא מדובר בסתם ארנק או סתם ספל קפה, אלא במתנה אישית עם מחשבה רבה העומדת מאחוריה. אך כיצד בוחרים את הפריט המוצלח ביותר להדפסה?

מתנות לבת הזוג:

 – נרתיק – המתנה המושלמת שכל אחת תשמח לקבל – נרתיק צבעוני מלא בתמונות מודפסות שלכם יחד

– זוג נרות – נר הוא מתנה מאוד רומנטית, במיוחד כאשר מודפסת עליו תמונה של שניכם וציטוט מרגש שיגרום לה להחסיר פעימה

– מארז מגנטים מיוחדים ממתכת  – בזכות החומר המיוחד שהתמונות מודפסות עליו המגנטים נראים מאד יוקרתיים והם עמידים ביותר, מגנטים אולי לא נשמעים כמו מתנה אישית במיוחד, אך כאשר מדפיסים עליהם תמונות יפות, הם הופכים למיני תמונות שניתן לתלות על המקרר, דלת או כל משטח ברזל אחר.

– מחברת אישית – לבחורה שאוהבת לכתוב ולתעד את זיכרונותיה ומחשבותיה, מחברת עם תמונה אישית היא מתנה מושלמת.

מתנות לבן זוג:

 – מעמד לעטים וקופסה לכרטיסים עם גרפיקה אישית – בשילוב תמונה שלכם. מתנה אישית ושימושית שתהיה שם כל הזמן להזכיר ליקיריכם כמה אתם אוהבים.

– ספל קפה – ספל קפה עם תמונה אישית יבטיח שהוא ייהנה מהקפה בכל בוקר, יחד עם תמונה אישית מרגשת המודפסת עליו.

– כיסוי לדרכון – אם אתם אוהבים לטוס, למה לא להדפיס את התמונות שלכם בגרפיקה מיוחדת על כיסוי הדרכון? מתנה מומלצת במיוחד אם תכננת להפתיע אותו עם טיסה לחו"ל.

אילו תמונות לבחור עבור המתנה

כדי לקבל מתנה מקורית עם תמונות יש תהליך קטן שצריך לעשות, והוא מתחיל כמובן בבחירת המתנה שלכם בין אם ספל קפה, כיסוי לדרכון, נרתיק, מארז מגנטים או זוג נרות. אחרי שבחרתם, תתבקשו כמובן לשלוח אלינו תמונות למייל, וכאן עולה השאלה – אילו תמונות בדיוק לשלוח. אז קודם כל, מה שבטוח הוא שבשביל לקבל מתנות אישיות עם תמונה שיהיו מכובדות, יפות ומרגשות, צריך לבחור תמונות ברורות וטובות.

כיום כולנו מצלמים באמצעות הסמארטפון שיכול להוציא תמונות לא רעות בכלל, אך אנו ממליצים בחום לבחון האם התמונה שאתם מתכוונים לשלוח היא באמת חדה וברורה. תמונות כאלו גם ייצאו יפה מאוד כאשר נדפיס אותם על גבי משטח המתנה, ומה שכדאי מאוד להימנע ממנו הוא מלשלוח תמונות לא מספיק חדות או מעט מטושטשות. בסופו של דבר התמונה היא החלק העיקרי של המתנה, למרות שהיא יכולה להיות גם שימושית וכמובן מעוצבת היטב בעיצוב ייחודי שלנו. אז אפילו אם יש לכם תמונה שאתם ממש אוהבים, אבל היא פשוט לא חדה וברורה, אנו ממליצים לבחור בתמונה אחרת.

ודבר שני, כאשר את בוחרים מתנות בשילוב תמונות נסו לחשוב על מקבל המתנה ומה שישמח וירגש אותו, ולא דווקא אתכם. למשל, אם זו מתנה לחברה שמחוברת מאוד לטבע ולטיולים, עדיף לבחור בשבילה בתמונה מאחד המסעות שלה בחו"ל או בטיול משותף שלכם, אפילו אם אתם בעצמכם יותר מחוברים לבית או לשופינג. או דוגמא אחרת: אם מדובר במתנה לאבא ואמא לרגל החגים או ליום ההולדת, הקפידו לשלב בתמונה את כל הנכדים ולא רק את חלקם. בכל מקרה, חשבו על תחומי העניין והאהבות של מקבל המתנה ובחרו בהתאם. זו יכולה להיות תמונה שלו בלבד, עם בן/בת הזוג, מאירוע משפחתי, עם חברים מהצבא או העבודה, או מכל תחום ואירוע אחר.

האם לבחור במתנה שימושית עם תמונה

כפי שראיתם מהדוגמאות למעלה, מתנה אישית עם תמונה יכולה להיות שימושית (נרתיק, מחברת) או לא שימושית במיוחד (שהיא יותר לקישוט כמו מארז מגנטים). אז לא, לא חייבים לבחור מתנה שימושית, אבל ראוי לזכור שיש לה יתרונות שכן היא משיגה שתי מטרות בבת אחת: גם נותנת פתרון נחמד לחיי היומיום ולמצבים שונים, וגם מרגשת ומחממת את הלב. מתנות כאלו גם נוטות יותר להיכנס למודעות, פשוט כי משתמשים בהן הרבה, אבל שוב – גם מתנות לא שימושיות הן בהחלט אופציה מצוינת, וברור למשל שמגנטים על המקרר מהווים גם הם תזכורת מתמדת למי שאוהב וחושב על מקבל המתנה.

להזמנת מתנה עם תמונה אישית

מתנות עם תמונה אישית הן הרבה יותר מיוחדות מכל מתנה אחרת. המתנה, שיכולה להיות גם עם הקדשה, מעניקה פן אישי יותר למתנה ומקבלה יעריך אותה הרבה יותר מפני שכל פעם שישתמש או יביט בה – היא תעלה לו חיוך וזיכרון נעים. אם אתם זקוקים לעזרה בבחירת המתנה, הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר באתר או באמצעות הטלפון 052-4411144 ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותכם.