רעיונות למתנה לאח גדול Posted in: מתנות אישיות

בני המשפחה שלנו הם האנשים הקרובים אלינו ביותר. חווינו יחד אין ספור חוויות, עברנו יחד רגעים טובים ופחות טובים, ואנו והאחים שלנו גדלנו זה לצד זה בטוב וברע. ועדיין, לפעמים אנו נוטים שלא להעריך אותם מספיק, או לא לדעת להגיד להם את זה. 

אירוע מיוחד לאחד האחים, יום הולדת, בר מצווה, חתונה או כל שמחה אחרת – הם הזדמנות טובה להראות לאחים שלנו כמה אנו אוהבים ומעריכים אותם, ומה יביע את זה טוב יותר ממתנה מיוחדת ואישית מכם אליהם?

 

מתנה לאח מכל המשפחה

מתנה משפחתית היא אולי המרגשת ביותר, בייחוד אם היא תזכיר תמיד את הבית, ההורים והאחים. יש לא מעט אפשרויות למתנות משפחתיות שיתאימו לאחים. למשל, מארז מגנטים עם תמונות משפחתיות יזכיר תמיד את הרגעים המרגשים שעברתם יחד, הטיולים והחוויות. מעמד לעטים שיותאם למשרד ויכיל תמונות משפחתיות היא אופציה נוספת שתזכיר בכל מקום את הבית והמשפחה.

מתנה לאח גדול או מתנה לאח קטן ישמחו את ליבם בעיקר אם יותאמו לתחביבים שלהם, לאופי או לחוויות משותפות שעברתם יחד. כך, המתנה תרגיש הרבה יותר אישית, והמחשבה המקדימה תרגש את האחים שלכם.

למשל, אם אחיכם משחקים שחמט, או שגדלתם כששיחקתם יחד – תוכלו להעניק להם שחמט שקוף ומהודר עם מסר אישי. אם שיחקתם בילדות בדומינו, תוכלו לבחור במשחק דומינו מעוצב אישית. אם תרצו להתפרע אף יותר, מתנת יום הולדת לאח יכולה להיות משחק רביעיות אישי שעליו יוטבעו הפנים של בני המשפחה. 

 

מתנה ליום הולדת לאח גדול

בחירת מתנות לאחים גדולים עלולה להיות משימה לא פשוטה, מהחשש שמה שתבחרו לא יתאים, ואחיכם לא יהיה מרוצה מהמתנה. פתרון טוב לכך הוא לבחור במתנה אכילה. כולם אוהבים שוקולד ויין, ומתנה אכילה איכותית ומושקעת יכולה להיות משמחת לא פחות ממתנה שאינה אכילה.

אצלנו תוכלו למצוא מארזי שוקולד עטופים בעטיפה מותאמת אישית, מארז ברכות עם שוקולד, סט מגבות עם שמות לצד יין ושוקולד בעיצוב גרפי אישי, קופסת ספר המכילה שוקולדים והאפשרויות עוד רבות.

כאמור לא קל לבחור מתנה לאחים גדולים או קטנים, אך עלינו לזכור שהם האנשים הקרובים אלינו ביותר וחשוב לשמר את הקשר איתם. מעבר לכך, כדאי להראות להם מדי פעם כמה אנו מעריכים אותם – כי משפחה לא בוחרים, ואחים שלנו הולכים לצעוד איתנו יד ביד לאורך כל החיים.

 

 MD4U מתנות לאחים גדולים, קטנים ולכל מטרה

אנו בmd4u מתמחים במתנות אישיות לכל אדם. אנו שמים דגש רב על מקוריות, מתנות אישיות ומהודרות ומגוון רחב – כל שכל אחד יוכל למצוא את המתנה שמתאימה בדיוק לקרובים אליו. באתר שלנו תוכלו למצוא את הקטלוג המגוון שלנו מחולק לקטגוריות לפי מתנות לכל מטרה, בצורה נוחה ומפורטת. כל שנשאר זה רק לבחור.

זקוקים לשאלות נוספות, התייעצויות, הצעות מחיר או מידע נוסף? ניתן ליצור עימנו קשר דרך אתר האינטרנט שלנו בלחיצה כאן או בטלפון 052-4411144. תנו לנו לעזור לכם לשמח את הקרובים אליכם ביותר במתנה אישית שתתאים בדיוק להם. נשמח לעמוד לשירותכם!