רעיונות מקוריים למתנות לאירועים שונים Posted in: מתנות אישיות

קשה, אך אפשרי. נכון, בשביל מתנות מקוריות צריך להשקיע מחשבה, לחפש, להתייעץ, לגלוש באינטרנט, לנסות להבין מה מתאים לבעל/ת השמחה. הרבה פעמים אתם מוצאים את עצמכם "שוברים את הראש" בחיפוש אחר רעיונות מקוריים למתנות שיתנו את אפקט ה"וואו", אך גם שיהיו פרקטיות. בקיצור, ש"יקלעו בול". במאמר שלפניכם נציע רעיונות למתנות מקוריות וכיווני מחשבה.

 

רעיונות מקוריים למתנות

הוזמנתם לאירוע, מסיבת יום הולדת, חנוכת בית. אי-אפשר להגיע בידיים ריקות. אתם מתחילים לחפש מתנה אבל בעל השמחה נראה לכם בררן, או שיש לו כבר הכול והטעם שלו מאוד יוקרתי, ומה לא…  מתחילים לחשוב על רעיונות למתנות שיתאימו למארח/ת או לחוגג/ת, שלא יגידו תודה, ישימו אח"כ בצד, וישכחו ממנה. חשוב לכם להשקיע ושיראו שהקדשתם מחשבה.

מצד אחד זה לא פשוט למצוא רעיון מקורי למתנה ומצד שני אתם רוצים מתנה שתרגש, תפתיע ותשמח באמת. תמיד יש את הרצון שמי שקיבל את המתנה יתלהב, שתרגישו ששימחתם ולא רק יצאתם ידי חובה.

למשל, אם אתם יודעים שמדובר במישהו שאוהב מתנות סנטימנטליות, פאזל קוביות מעץ עם תמונות חברים או משפחה זו מתנה מקורית שהוא יאהב ובטוח ייהנה ממנו. או מאזניים במראה עתיק  לשים על המדף או על השולחן במשרד שהמראה שלהן תמיד ישמח את מקבל/ת המתנה ויזכיר לו/ה שצריך איזון בחיים.

 

מתנות לאירועים שונים

אפשר להיעזר באתרי אינטרנט שמלאים בהצעות ובהרבה רעיונות למתנות מקוריות וכל שצריך הוא לחפש את מה שמתאים לכם.

למשל, בלוק ממו מדהים ואיכותי, מתנה שימושית ומקסימה כשעל חלקו הקדמי יש מסר מעצים. או בקבוק מזל עם סמלי מזל בתוכם כגון דג, פרסה וחמסה – כי תכלס מזל בחיים זה תמיד טוב.

ניתן גם לחשוב על הצעות למתנות בהתאם למה שידוע לכם על מקבל המתנה. למשל, אם הוא חובב טיולים אפשר להביא לו כיסוי מעור לדרכון בהטבעת השם שלו, או מצפן עתיק עם הקדשה אישית כסימבול למסעותיו.

לחובבי משחקי הקופסה יש קלפים מעוצבים, דומינו עם תמונות ושח מט עם מסר אישי.

 

מתנות מקוריות

אחד הדברים שכדאי שיהיו במתנה זו מתנה שהאדם שמקבל אותה סביר שלא יעשה בעצמו. המתנה יכולה להיות קטליזאטור לתכנים מעניינים וחדשים שנראה לכם שמקבל המתנה ישמח להכיר אך לא נחשף להם עד היום.

למשל ניירות מכתבים אישיים, מתקן לתמונות, זוג ביצי זהב עם הקדשה אישית. רעיון מתנה של ברכות מגולגלות בקופסא שקופה כמו גלילים, תמונות אישיות בסגנון פופ אפ מעוצבות כתמונה ענקית לאירוע משפחתי או יום הולדת עגול לאחד מבני המשפחה. גם משחקי רביעיות עם שאלוני ידע על המשפחה מתאימים לחגיגות ימי הולדת. כמו-כן, אלבום תמונות על קופסאות גפרורים.

למנהלים מתאימות מתנות כגון מארז של מחברת אישית עם עט מהודר, מחזיק מפתחות מעוצב בצורת מטיל זהב לחובבי היוקרה, שעון מקסים ומעוצב עם תמונות אישיות ויומן אישי עם עטיפת זהב ותמונות. לוח שבוע מהודר עם מסרים אופטימיים או עוגית מזל מתכתית בקופסת עץ ומסרים מחזקים.

מתנות רעיונות מקוריים ומיוחדים ושלל הצעות מדליקות אפשר למצוא באתר md4u.co.il. לכל רגע מרגש, לכל אירוע ולכל מי שתרצו לשמח תוכלו למצוא שם היצע מדהים של מתנות.